• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Ugglans mor
    Peda skrev 2008-03-18 23:46:58 följande:
    Ja allt har ett pris!
    xylifon,malle: meh..vadå... alla vet väl redan att jag o peter inte knu**at sen emma tillverkades... *jojo lite överdrift men det låter ballare då* pissypopi: en riktig frissa som mn betalar för?? så om hon bjuder på en lugg klippning så blir hon tillfälligt låssas frissa?? *hihi*
    Nej det var inte så jag menade juh... utan mer att hon fick gå till en frisersalong och klippa sig hos nån vi inte känner.
    Emmy är som van vid sin mammas amatörklippningar hittils, inte som vissa andras barn som blir klippt av en utbildad frisör varje gång :-P
  • maritmedm

Vilken fotograf här i stan tycker ni tar de bästa porträttbilderna?

• hally

maritmedm: Ska ni sätta tapeter i ett hål?
    Jag vill ha vita tapeter, möjligtvis grå i hallen, åsså helsvart på TV-väggen i vardags/TV-rummet. Åsså vill jag ha mönstrade svart/grå på hel-väggen i matrummet.
    Alla rummen sitter liksom ihop, det är öppet mellan alla rummen.
    Har ni hört nåt om vinyltapeter, bra/dåligt?

• hally

hally skrev 2008-03-19 08:25:17 följande:

...Alla rummen sitter liksom ihop...
    Haha, det vore ju illa om rummen inte satt ihop va?
  • maritmedm

Vi har slagit ut ett förråd och då blev det som ett hål som vi ska ha som läshörna... så vi kallar det för hålet nu medan vi bygger.

• varfördåför

hmm.. men jag går ju till peda o klipper mig, så de gånger jag ahr klippt mig hos henne op salongen var hon ricktig men då jag klippt mig hos henne hemma var hon lodsas hihi (skojar bara, för att förtdliga)

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-19 08:44:13 följande:
    hmm.. men jag går ju till peda o klipper mig, så de gånger jag ahr klippt mig hos henne op salongen var hon ricktig men då jag klippt mig hos henne hemma var hon lodsas hihi (skojar bara, för att förtdliga)
    FIKA IKVÄLL!!!!
  • varfördåför

jaja men, ikväll blir det fika om bara bilen startar. gjorde den inte igår!

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-19 08:49:56 följande:
    jaja men, ikväll blir det fika om bara bilen startar. gjorde den inte igår!
    Men va tusan... då får väl ta taxi andersson annars, de åker jag med ofta!!!

Ska ni på kalas på fredag? Det ska inte vi, jag sa att då vi inte har Mirjam så löns det ju som inte, då tyckte S att vi kunde komma iaf men då sa jag att det ger mig inget att gå på ettårskalas. Sen kom jag på att jag var ju till er utan Mirjam, fast då skulle ju hon med men blev sjuk på morgonen. Iaf frågade hon om D skulle vara hemma med Mirjam i helgen och då hade jag ju turen att kunna meddela att han jobbar och Mirjam är i Ume hos farmor.
  • maritmedm

Ingen som kan rekomendera en bra porträttfotograf????

Svar på tråden ***Skelleftetråden***