• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför

klart jag har, iaf två st.. hmm .. eller tre har jag ju, men jag ska inte spridaut här att dyu är den som har startat min värdsomspännande fanclubb

• maritmedm
    Peda skrev 2008-03-19 10:50:24 följande:
    Men du din lilla hynda dära!! Du har inte några grpupisar om du trodde det.. det är JAG som har det.. kom inte hära o undergräv mej nu du hörru du du ru du ru duu!
    du har fått det hela om bakfoten lilla peda
  • Peda

stackars du hally! =) Men kom ihåg.. "im the best, fuck the rest" =)

Ett bra mantra.

hally skrev 2008-03-19 10:52:15 följande:
    Jaa...alla har ju faktiskt inte möjlighet att vara lediga som de vill. Men har man inte det ska man väl inte skaffa barn heller. Jaja, idag är vi nog godkända, sambon är hemma med lillen, PAPPALEDIGHET Åh va stressad jag är, det är därför jag sitter här och skriver på FL. Mycket bråttom på jobbet...skynda skynda. Hur var det nu man kopplade ett formulär med JavaScript, eh, blockad i huvvet idag. Sparkade in min stortå i gammel-kylen som står mitt på hallgolvet, tror jag spräckte nageln =/ Mera kaffe!
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 10:52:15 följande:
    Jaa...alla har ju faktiskt inte möjlighet att vara lediga som de vill. Men har man inte det ska man väl inte skaffa barn heller. Jaja, idag är vi nog godkända, sambon är hemma med lillen, PAPPALEDIGHET Åh va stressad jag är, det är därför jag sitter här och skriver på FL. Mycket bråttom på jobbet...skynda skynda. Hur var det nu man kopplade ett formulär med JavaScript, eh, blockad i huvvet idag. Sparkade in min stortå i gammel-kylen som står mitt på hallgolvet, tror jag spräckte nageln =/ Mera kaffe!
    Jag fick en spricka på tån då jag sparkade in den i toadörren Å det var länge sen... men känns fortfarande. Men var iaf glad att du inte gjorde det i fyllan, för du har väl inte insupit en luring på morgonen
  • hally

Peda: Nä int är de då synd om mej int
    Och jag vet inte om jag har tid att "fuck the rest" just idag, men senare kanske. Fast det beror lite på vilka de är?

• hally

maritmedm: Nä inga supar idag, bara en massa kaffe-gift. Fast men tanke på hur det såg ut i gamla kylen kanske man är lite småfull jämt där hemma, huuuvva
    Nä hä ba å kläm in tån inni skon och bit igen.

Hörde på radion imorse att det ska bli lag på att prata svenska i Sverige. Får man inte prata dialekt då heller tro?

• skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-18 16:34:05 följande:
    Pissy: Ah, I see... nåja men vi har dagis granne med oss så det får nog bli det, om vi får plats så att säga... Sonen e ju 6 år så har ju bra köplats om det nu stämmer att det går efter syskonets ålder. För han måste ju ha fritids han så...Bcsvensk: Jättetack, det värmer verkligen att höra! Så du vet det till nästa gång så e det bara dyka upp vad det än gäller. Om jag nu har gjort för lite kaka eller käk eller har en stol för lite så löser jag ju det lätt. :)Hally: Eh... jo? Kanske... Hahaha. E inte så bra på sånt där som vägbeskrivningar och geografi och sånt. ;)
    Jamen de låter kanon,de ska jag inte glömma
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-18 23:58:13 följande:
    japp...jag ska ha ett party om en månad ca... hör av mej här i tråden litte närmre..dyk gärna upp då blir hos mej dårå.
    Ja säg till bara så kollar jag läget,bra att de dröjer ngn månad till,har så jäv*a svårt att köra i taskigt väglag med detta ben,men har jag tur får jag kanske låna svärmors bil
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-03-18 23:46:58 följande:
    Ja allt har ett pris! xylifon,malle: meh..vadå... alla vet väl redan att jag o peter inte knu**at sen emma tillverkades... *jojo lite överdrift men det låter ballare då* pissypopi: en riktig frissa som mn betalar för?? så om hon bjuder på en lugg klippning så blir hon tillfälligt låssas frissa?? *hihi*
    Hahaha...förlåt at tjag skratta..:Låssaas frissa...om hon bjuder på en lugg klippning...hahaha...den va f*n bra...
  • skrutteluttan74
    Annamus skrev 2008-03-19 09:05:41 följande:
    Pissy: Nä dela ut godis måste ju funka. :)Hally: Så smart å göra kort å dela ut!Ja nu i halloween kom det barn och tiggde, ett par som bara stod där och stirrade på mig. Jag sa: Jaha? Ni kanske vill ha godis va, men jag har inte nå godis hemma. Då svarar den äldsta: Jamen pengar då? Då blev jag förbannad och smällde igen dörren. Sorry...Men jo, när jag var barn så gick vi kvarteret runt, men det var ju bara människor som man kände... vi hade en kaffekanna som vi fick godis i men faktiskt även någon peng... Det hjälps ju inte att vi gjorde det, det känns inte rätt och inte trevligt för mig heller när vilt främmande barn plingar på. Här i lägenhet känns det dessutom ibland olustigt att ens öppna alls när det ringer på dörren och man inte väntar någon. Men vilken dag SKA man klä barnen som påskkärringar? OCh vi har ju fammo och faffa borta, vem ska man påska för då?
    Kan inte barnen gå hos nåra ni "känner då" ??
    Så får våra ungar göra  (gjorde ska jag väl säga) då fick dom gå till "typ de vi umgås" me och bjuda på godis och lämna ett påsk kort...
    Skulle inte uppmuntra dom till annat...håller helt me er andra...Huga...
    En unge vars föräldrar satt och sjussade ungarna runt härute plingade på dörrn för två år sen och sa :
    Hit med pengarna...Jag gjorde då som flera andra...*pang*sen såg han bara en vit ytterdörr

Förra året då mina tjejer pratade om påsk kärringar så säger lillan :
    "Jag vill inte va påsk kärring, jag vill va en katt kärring"...hahaha...hon var så nöjd med att bli mejkad,att gå runt ville hon inte ,hon ville va katt kärring för mamma och pappa 
Svar på tråden ***Skelleftetråden***