• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm
    hally skrev 2008-03-19 11:03:09 följande:
    maritmedm: Nä inga supar idag, bara en massa kaffe-gift. Fast men tanke på hur det såg ut i gamla kylen kanske man är lite småfull jämt där hemma, huuuvva Nä hä ba å kläm in tån inni skon och bit igen. Hörde på radion imorse att det ska bli lag på att prata svenska i Sverige. Får man inte prata dialekt då heller tro?
    Haha, o samtidigt uppmanar de på dagis att föräldrarna ska prata sitt hemspråk med barnen hemma och då de kommer och hämtar på dagis.
  • Ugglans mor

Tänkte bara säga att jag lämnar er nu.. hoppas att ni klarar er utan mig här.
    Å anledningen till att jag lämnar tråden är att jag är så jävla less..

Så bye bye

För nu far jag på semester till på tisdag, sen kommer jag tillbaka hit... Å ang. less, det är inte på er utan på att vara hemma...

• skrutteluttan74

Tänkte n udå det diskuteras en massa om renoveringar ,husköp osv,osv...
    Så bjuder jag på lite bilder från mitt "Kungliga Skithus" som maken gjorde 2006,inte sprillans nyt längret,me d syns inte...
    Hallen och altanen fixade maken förra året...
    Fan de låter som jag inte gör ngt...Nä d gör ja inte heller...Skämt å sido,jag gör en massa anant...Men kolla bilderna om ni vill...
    http://bcsvensk.spaces.live.com/photos/

• skrutteluttan74
    Ugglans mor skrev 2008-03-19 12:17:21 följande:
    Tänkte bara säga att jag lämnar er nu.. hoppas att ni klarar er utan mig här. Å anledningen till att jag lämnar tråden är att jag är så jävla less..Så bye byeFör nu far jag på semester till på tisdag, sen kommer jag tillbaka hit... Å ang. less, det är inte på er utan på att vara hemma...
    Hoppas du får en riktigt härlig semester nu
    Passa på å njut
  • WilmersMamma

Hallåj..
    Behöver lite tips på en bra resturang i stan! Inte ofta jag äter ute så jag har noll koll

• varfördåför

det finns inga tyvärr.. den enda bra var curry namn namn, men den finns ju inte längre :-/

hej förästen

• WilmersMamma
    xylifon skrev 2008-03-19 13:02:55 följande:
    det finns inga tyvärr.. den enda bra var curry namn namn, men den finns ju inte längre :-/hej förästen
    Synd :/
    Å hej
  • varfördåför

dom jhar ju iof öppnat en ny restaurang där nu, hmm,, minns inte vad den hette. ska ni fira nå eller?

• Pumpkin

Balzac har massa god mat (saknar!). Carl-Victor har god tacobuffé.

WilmersMamma skrev 2008-03-19 12:57:51 följande:
    Hallåj..Behöver lite tips på en bra resturang i stan! Inte ofta jag äter ute så jag har noll koll
  • WilmersMamma
    xylifon skrev 2008-03-19 13:12:31 följande:
    dom jhar ju iof öppnat en ny restaurang där nu, hmm,, minns inte vad den hette. ska ni fira nå eller?
    Näe, kände bara för att lyxa till de lite då man aldrig äter ute typ förutom typ frasses då, haha
Svar på tråden ***Skelleftetråden***