• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • varfördåför

jag tror också att de har gått i konkurs de som var i samma lokaler som fotograf marianne var.

hehe.. jag har sällan åkt med anderssons taxi, däremot så har jag lånat deras bilar ibland. jag är iaf inte bjuden på något kalas så jag lär ju inte ska gå :-P är väl bara härr DW som är bjuden utan att ha meddelat fru SW för att få åka själv och slippa ha frun med sig till favorit S för modar jag!

• varfördåför

newens tar ju gansak roliga kort egentligen, men det är lite svårt att göra något roligt av 12st som vägrar stå still och taut fingrarna ur näsan

• Ugglans mor

Jag måste bara få klaga av mig lite. Jag är så himla less just nu, jag har förtusan packat och tvättat i omgångar i tre dagar nu för att kunna packa in i husvagnen.
    Å^min käre make som är väldigt bra väldigt oft är just nu väldigt billig. Han har burit in 2 jackor och ett par täckbyxor under hela den här tiden. Å sen tyckte han ju att han hade varit hur duktigt som helst när han hade startat en diskmaskin i går kväll.

Jag blir så irriterad, visst jag har inte hunnit städa nått så det ser ut som en bomb här på köksbordet men jag har ju som gjort annat. Kunde inte den där latmasken kanske städa lite då.

Dessutom så var han tvungen att väcka mig i morse fast än jag jobbade i går kväll plus att jag sen packade ännu mer. Å gissa vad han smsade...... "Älskling, jag glömde dra ut soptunnan". Precis som att det skulle fortsätta med "så nu får du göra det oxå idag".

• maritmedm

Har du sett fotot som mamma beställde efetr, tycker det var mkt finare. Har en kopia här på jobbet som pappa var förbi med.

Ja så är det säkert, du får väl komma och parta lite hos oss istället då om han lix tänkt ta barnen till S Dricka lite sprit!

• kobra

ja de kan ju inte kasta korten och alla negativ, nån måste ju ska köpa upp de grejjerna, jag har ju en stor förstoring på killarna där som jag vill köpa

• varfördåför

nää, den har jag inte sett, jag var bara nöjd at de lyckades få en bild där alla var vända åt typ samma håll

han lär ju inte ta alla barnen, max tvåst, men förmodligen bara ett!

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-19 09:48:10 följande:
    nää, den har jag inte sett, jag var bara nöjd at de lyckades få en bild där alla var vända åt typ samma håll han lär ju inte ta alla barnen, max tvåst, men förmodligen bara ett!
    Gissar att det blir Ilon
  • varfördåför

nja, jag skulle tro alvin faktiskt, de gör mycke saker ihop nnuförtiden, han är ju så stor nu så han kan an ju ha liter oligt med!

• Annamus

Maritmedm: Vad är det för fika du pratar om? Har jag missat nåt?

• maritmedm

Oki, jag tänkte mer på att Alvin inte tycker om S

Svar på tråden ***Skelleftetråden***