• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • maritmedm

Nya viking har riktigt bra mat. större utbud än viking på norrböle.

du nu ska jag fara hem men då kommer du fie och hämtar mig vid 18 ikväll då.

• Annamus

bcsvensk: SUPERNAJS tossi dära! Älskar det där med upphöjningen för tvättmaskinerna! Supernajs!

• varfördåför

jajamen marit, det gör jag.. ses då.. klädig snyggt bara

• Felicia6

Tatung har jättegod mat.
    Jag brukar alltid ta fläskfiléspett med pommes och beasås och många av mina vänner älskar oxå den rätten.
    Plankstek är oxå väldigt poppis där

• varfördåför

jag gilla rinte tatung, dom är ändå gasnka pasee nu. dom har haft samma meny sedan jag avr liten. skulle skickadit gordon ramsy i några dagar. men jag ahr hört att lunch buffen ska vara bra där!

• varfördåför

men annars willmersmamma: så har du ju typ johanna i parken (supergodmat) eller ms vad de nu heter, men då blir det ju genast dubbla priserna!

• WilmersMamma
    xylifon skrev 2008-03-19 14:08:37 följande:
    men annars willmersmamma: så har du ju typ johanna i parken (supergodmat) eller ms vad de nu heter, men då blir det ju genast dubbla priserna!
    okej får se vars de lbir men tack för tipsen! blev småsugen på johanna i parken.. har också hört de e svindyrt på ms norway tor ja dehet?
  • Pumpkin

M/S Norway har ganska höga priser ja, men det är lätt värt det någon gång ibland! MUMS!

WilmersMamma skrev 2008-03-19 14:16:34 följande:
    okej får se vars de lbir men tack för tipsen! blev småsugen på johanna i parken.. har också hört de e svindyrt på ms norway tor ja dehet?
  • hally

Jo JP är ju bra också. Ms Norway har dom inte mest fisk och sånt där sjö-grejs?

• Pumpkin

En del, men jag äter alltid kött där

hally skrev 2008-03-19 14:22:33 följande:
    Jo JP är ju bra också. Ms Norway har dom inte mest fisk och sånt där sjö-grejs?
Svar på tråden ***Skelleftetråden***