• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Felicia6

Gah, fan så svårt detta är :S Försöker leta billigt flyg och billigt hotell, men jag hittar bara skitflyg då

hur gör alla andra för att hitta guldklimparna?

• maritmedm

Pumpkin: Är du från det hållet eller.. tänkte att det oftast är de som är uppfödda åt söderhållet som vill bo där i trakterna runt Bure.

Xylifon: Hoppas min klädsel dög... hade jag läst ditt inlägg innan hade jag ju tagit min nya fina klänning

• artch

Bure är suveränt när man har barn. Är själv från Byske

• hally

MorBlåbär: En till röst på södra A-torp, Blad- och Kvist-gatan är jättefina ställen att bo med barn. Lite biltrafik, många fina lekparker, lugnt och fridfullt och mycket barn
    Åsså en röst på Kåge om man ska bo utanför stan Pendlar man med bil kan man lätt bli galen av att köra Ske-hamns-leden, medan E4 motorväg norrut (till Kåge bla) är klockren. Rusningstrafik, 10 min stan-Kåge, icke rusningstrafik 7-8 min
    Kåge är jättefint och folk är mycket trevliga, mysigt samhälle.

Felicia6: Mina erfarenheter är att man ska vara ute i mycket god tid för att hitta bra och billiga resor. Var ska du?

• hally

lilun: Nej jag vet inte alls om det finns såna gifter i just dem, det är det jag försöker ta reda på vad det handlar om...är som sagt en del folk som sagt att vinyltapeterna försvann för de var giftiga, men det kan ju ha vart längesen. Snygga är de iallafall!

• varfördåför

jodå, din klädsen dög, men nässta gång vill jag se lite mer ansträngning från din sida

• maritmedm

Oki då ska jag anstränga mig mer då... å fixa nya linser så jag slipper brillorna. Har lite gamla linser... börjar svida av de nu efter att ha haft de till och från under 3-4 månader konstigt nog

Sen måste jag ju säga att alla kan ju inte klä sig lika snyggt som du för alla har ju inte lika snygg kropp.... du är ju en klass för sig! Snyggast, smartast och vet alltid bäst

• Pumpkin

maritmedm: Nej, jag är definitivt inte från de trakterna, är inte infödd västerbottning Att jag rabblade massa byar söder om stan var för att Bcsvensk redan hade rabblat byar norr om stan

• maritmedm
    Pumpkin skrev 2008-03-20 09:16:16 följande:
    maritmedm: Nej, jag är definitivt inte från de trakterna, är inte infödd västerbottning Att jag rabblade massa byar söder om stan var för att Bcsvensk redan hade rabblat byar norr om stan
    Aha Tror ju dessutom du sagt det till mig tidigare... minnet är bra men kort
Svar på tråden ***Skelleftetråden***