• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • Pumpkin

Fast i ärlighetens namn så är jag mer förtjust i byarna söder om stan, vet dock inte varför

Fast Kåge gillar jag förstås

• maritmedm

Jag är ju uppväxt i Bure så byarna utanför har jag alltid gillat... men nu när jag tillbringar sommrarna i Ytterfors (byske) så måste jag säga att jag nog drar lite mer åt norr.
    Bure i sig tycker jag väl är sisådär.. skulle inte flytta dit själv, men har nog mest å göra med att jag skulle förlora privatlivet då eftersom halva familjen bor där.

• Sarah81

maritmedm:Nu fick du det att snurra i mitt huvud, från Bure? men med en liten snabb titt på din på din press; Det är ju du !

A life lived in fear is a life half lived
  • maritmedm
    Sarah81 skrev 2008-03-20 09:52:45 följande:
    maritmedm:Nu fick du det att snurra i mitt huvud, från Bure? men med en liten snabb titt på din på din press; Det är ju du !
    Jepp det är ju jag
  • Mochride
    Annamus skrev 2008-03-19 16:41:21 följande:
    Mor Blåbär: Vi har vart i samma val nyss. Vi valde Skelleftehamn för vi fann ett fint hus där, billigt och bra. När vi sedan började kolla upp mera så visar det sig att Skelleftehamn verkar nästan allt vi någonsin kan önska oss. Jag hoppas det stämmer. En av kommunens tre öppna förskolor låter ju bra. Bra med dagisplatser som jag förstått det. Skolan omstruktureras precis så sonen börjar sprillans ny förskoleklass till hösten och allting låter väldans bra. Badhuset lockar för oss en hel del, men det finns ju även i Bure. Tja... Innan Skehamn lockade mig mest Bureå och Kåge. Mer Kåge då för där har vi bott och det är sååå härlig ort!
    Vad ligger huspriserna på i Ske-ham?
    Vi har småpratat lite om att om vi nån gång köper hus kanske det blir där eftersom det ska vara så billigt.
  • varfördåför

maritmedm: nää,d et är sant, jag ska inte klandra er andra för att ni inte har haft samma tur som jag här i livet ;-P

• maritmedm
    xylifon skrev 2008-03-20 11:22:55 följande:
    maritmedm: nää,d et är sant, jag ska inte klandra er andra för att ni inte har haft samma tur som jag här i livet ;-P
    Precis... du behöver ju inte se ner på oss vanliga Svenssons hela tiden... räcker väl med alla suckar och himmlande ögon
  • varfördåför

hehe.. mm.. jag ska försöka vara lite mer ödmjuk i fortsättningen.

är det idag man får poskägg?

• maritmedm

Är det inte imorgon???

Mirjam föddes på en skärtorsdag, jag fick massor av påskägg den påsken

• varfördåför

men det är ju torsdag idag?

Svar på tråden ***Skelleftetråden***