Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

NovJenny skrev 2008-03-07 14:47:14 följande:
    Vad fint katvig randigt och midiapple var tillsammans Zvartaliljan.  Jag har funderat på tightsen till Noah, att ha till hans midiapple tröja. Funderade bara eftersom midi är lite naturvit...
    Jag tyckte det passade super ihop Jag tror jag ska köpa midiappleknickersen också o ha till i sommar
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-07 15:02:39 följande:
    Helt OT jag vet, men måste bara visa min lille tröttis kl 10.30 idag. han somnade i stolen efter halva tallriken, jag kunde tom byta blöja på honom och han fortsatte sova. supertrött sen sov han till nu .
    Förvånad
    jag kämpar just nu för o få Maia o sova en liten stund. Hon har ju bara sovit en timma idag så hon behöver sova en stund till om hon ska orka hålla sig vaken hela kvällen.
  • Zvartaliljan

Jen 80 - Maia kan fortfarande ha Lindex velourisar i 80 Men så fyller hon ju inte ut dom som Ilon gör då förstås Men jag tror säkert att han kan ha dom

• Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-03-08 03:09:08 följande:
    god morgon!!!Här är vi uppe och leker Inga andra uppe antar jag
    Ne men nu så
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-03-08 08:23:38 följande:
    Villervallarea är ju inte fel... Hur är deras velourkläder? Stora?
    Ja de är rätt stora. Jag köpte en velourjacka till Maia i strl.86 men den var på tok för stor! Mer som 92. Jag köpte en velouroverall i våras i strl.74. Den hade hon tills i höstas! Men overallerna har ju åtdragbar resår vid foten så de kan ju funka även om de är stora. Jag beställde en overall i förra veckan. Tog 86.
  • Zvartaliljan

Nu har jag äntligen hittat den rosa/vita Katvighooden i en svensk webshop Beställde den + svartvit mössa + katvigswimsuit (den med korta ärmar och ben i svart midiapple). Och som medlem sedan tidigare så fick jag en kik-kidmössa gratis Jag valde den svartvitmönstrade speedyn.
    Allt beställdes på www.enzokids.se

• Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-03-08 08:30:22 följande:
    Oj då. Vad bra att jag kollade här för jag tämkte ta 86 till Emilio. Då blir det ju tokstort. Kanske ska ha en till Anjelin också då..... Har du bild på Maia i sin?

Nej tyvärr inte på denna datorn. Men jämför jag velourjackan i 86 med t.ex katvighooden i 92 så är velourjackan aningens större, framförallt mycket bredare, och du kan ju se i BT hur stor katvighooden är på Maia.

Hur stor är Emilio?

• Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-03-08 08:32:17 följande:
    Har du beställt där tidigare? Det har jag och fick hem ett trasigt paket. Se till att de packar ordentligt för det hade de inte gjort när jag beställde.
    Ja jag har handlat där tre gånger. En gång försvann ett paket men jag fick nytt. Och ja, en gång fick jag ett trasigt paket och jag mailade o klagade på det då. Tredje gången gillt så kom det i en mailingbag!
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-03-08 08:38:12 följande:
     Storshopping! Fina saker! Har inte sett den sidan förut.
    Haha kallar du det stprshopping?  Gick ju bara på ca.600kr ju. Storshopping är min order från Me&I
  • Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-03-08 08:38:50 följande:
    God morgon... tittar in en snabbis... Liljan: hur tycker du hooden är i modellen?? Stor/liten?? Bred?? Tror du att den funkar på en krypis??
    Den är ganska smal i modellen men annars normal i storlek tycker jag. Den Maia har är i 92 och är ju lite stor men ändå inte så jättebred trots att hon är en smalis. Så ja, jag tror att den kan funka på en krypis just för att den är så smal, då hänger den ju inte ner i golvet så hon kan fastna i den i alla fall.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9