Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

J essica skrev 2008-03-06 10:45:33 följande:
    Den blev ju jättefin Jag ska köpa en sån till Linnea hon är runt 104lång. Vilken storlek tycker du jag ska ta?? med tanke på hur stor den var.
    ta 92! Den hade lätt passat min systerdotter som är ca.110.
  • Zvartaliljan

NovJenny
    Just det, det där hade jag totalt glömt bort Vet inte ens vad det blev för något (Butte som köpt?) till slut så jag längtar verkligen efter bild

• Zvartaliljan
    NovJenny skrev 2008-03-06 10:58:25 följande:
    Ha ha, ska inte avslöja vad det var förrän jag testat det då! Jag blev faktiskt helt paff.Sambon bara : GÖR FOLK SÅ HÄR!?
    Buttelinas påhitt alltihop
    Men nu e jag ju sjukt nyfiken Räcka ut tungan 
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-06 11:27:17 följande:
    hehe, det var fler som blev nyfikna  fick lite pling i inboxen
    ja jag har ju inte fått veta något ju satte bara in pengar o litade blint på dig
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-03-06 11:49:28 följande:
     Hippo har grå/vitrutiga leggings och topp (vet inte hur lång toppen är. tunika? )
    ja den blir som tunika om man går upp 3 storlekar Maia har ju den som tunika i 104, sitter perfekt på henne som annars har 86!
  • Zvartaliljan

Detta är alltså en 104 på en 86a. jag har beställt den från annacill i rosa nu också hittade leggingsen i rosa på Eleraff.

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-06 11:57:57 följande:
    hehe, min dotter såg nyss bilden på din lilla tös och så sa hon" titta mamma picka (picka är flicka)" ja, det är en flicka sa jag då "pickan är fiiiiin! sa isabel då
    Nämen så gulligt  Du får visa henne den nya bilden som jag lagt in i BT o fråga om pickan fortfarande är lika fiiiin
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-03-06 12:21:39 följande:
    Zvartan: Är de den vanliga tröjan som Maia har på sig, alltså Molo tröjan den rutiga?
    ja. den är i 86 men stoooor. Tur jag inte tog 92! Var på väg o göra det först för att hon skulle ha o växa i men kom sen fram till att jag ville att hon skulle ha den nu men så var den ändå för stor
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-03-06 12:26:12 följande:
    Ok då kanske Mini inte kan ha stl 74 ens och jag som verkligen vill ha den, den är sååå fin.
    Ja den är verkligen superfin men jag tror 80 hade suttit bäst på Maia faktiskt o hon är ju ändå 85cm lång! Ärmarna på denna är ca.2cm för långa men det är ju lite åtdraget där så de sitter ju ändå bra o åker inte ner. Ärmarna på den rosa heldräkten i 86 var aningen korta så det är otroligt vad det kan skilja egentligen!
  • Zvartaliljan

Nu har Maia kompletterat utstyrseln med en röd stor grillvante på ena handen också Hon är för rolig idag alltså Går i klädlådan och tvättkorgen hela tiden o provar allt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9