Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah
    Maia har somnat först nu, men så sov hon ju mellan 8-9 idag för o ta igen lite av nattsömnen som hon "missat" (envisa unge vänder på dygnet Skrikandes)

• Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-03-06 16:59:52 följande:
    50 får jag min till och 37 bred ???
    Oj vilken skillnad det var mellan storlekarna då Förvånad nej, du bara måste ha fått en som är felmärkt, måste vara typ en 122! Det kan ju inte skilja 8cm på längden och 7cm på bredden bara mellan två storlekar! Normalt skiljer det ju bara ca.2-3cm mellan olika storlekar på längd och bredd.
  • Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-03-06 17:09:32 följande:
    ja den måste ju vara felmärkt!! Himlans tur då. hade jag fått en 110:a hade den ju vart för liten så då var det väl bra att den var felmärkt Får ta 122 eller nåt om jag beställer en till!
    Ja, för den jag såg i 122 inne på Eleraff låter mer som om den skulle stämma in på dina mått iaf. Men man vet ju aldrig, så be om mått för säkerhets skull
  • Zvartaliljan

hmmm....ja Maia sover vidare! Blir en lång kväll som vanligt då...o sen upp vid 5 imorgon o sen somna om vid 8....hur ska jag bryta detta dåliga mönster???

• Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-03-06 20:08:29 följande:
    Ojojojoj för första gången har jag hittat nåt riktigt fint från Katvig. Sorry ni som gillar det.Svartaliljan: Var får man tag i en sån fin hoodie?
    Eleraff! Finns 86-128. 229 eller 249kr
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-03-06 20:19:53 följande:
    Japp, den vanliga randiga mössan. Jen80- Har din lill kille strl baby på sin turkos/orange i BT??
    Den har t.o.m Maia strl.1 i och hon blir ju 2 år nu i vår.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9