Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-04 18:52:32 följande:
    Ups, sorry ! Hon ringde till mig och frågade om jag hade den. Japp, den ligger i Ilons garderob...Hoppas 86 funkar på lilla Maia.Måste in och kika i BT på Milo ju !!
    Ja det roliga är att Ilon är ju nästan ett år yngre än Maia och han har storleken större
    Hon tyckte jag skulle föreslå byteshandel med dig
  • Zvartaliljan

Molo har verkligen lustiga storlekar. Regnbågsklänningen når Maia till fötterna i 92 medans den grårutiga tunikan satt perfekt i 104!
    Vi ska på kalas på fredag, ni som vet ungefär hur Maias garderob ser ut. Vad tycker ni hon ska ha på sig? Funderar nämligen på just det hon har på sig nu. Molotunikan var ju såååå fin

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-03-04 19:06:56 följande:
    Jaaa ta den tunikan, den är så sablars snygg, attans att min tjej är för liten för den.Kanske måste köpa för framtida bruk
    Om Maia kunde ha 104 som har 86 annars så borde väl din lilla kunna ha 92??
    Vart finns den orange/rosarutiga i 104? Kom fram till att jag måste ha den nu ju, och matchande leggings

Hmmm...får nog bli en ganska stor traderarunda denna månaden
  • Zvartaliljan

Åh Maia är alldeles tokig i lipfishklänningen Första plagget jag köpt från detta märke men det lär nog bli mer

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 19:30:17 följande:
    Den var jättefin på henne! Och kikkid dressen med Din lilla Maia väger ju 1 kg mindre än Milo!
    Jo hon är en speta...men så blir det när man ständigt är sjuk o inte äter
  • Zvartaliljan
    Jen80 skrev 2008-03-04 19:33:51 följande:
    Ja, 86 ser ut att sitta bättre på Maia än på Ilon hehe... Inte alltid längden som är avgörande märker man. Lööövhandles kan göra mer än vad man tror på längden ...
    jo precis På Maia satt den ju rätt löst kring magen, tyvärr. jag hade gärna sett att den suttit lite tajt för det är så fint när det sitter sådär alldeles perfekt men det är det inte många plagg som gör på Maia tyvärr Det är typ bara Hollys
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-03-04 20:47:52 följande:
    Gokväll ladies.OH MY! vad mass anygga kläder o goa ungar i BT.Zvartaliljan- Oj så fin småfolk bodyn var med vovvsingar, tror jag måste ha (jag som inte skulle ha mer brunt till bebben på ett tag)Cool lipfish klänningen var också, en riktig Maia klänning.
    Jag har också lessnat på brunt men kunde bara inte låta bli den fina med vovvarna ju o med gula byxor till så blev det ju lite mer färgglatt
  • Zvartaliljan
    philmKarin skrev 2008-03-04 21:32:39 följande:
    Oj va fina alla var i bildtråden idag, speciellt Maia i molo-klänningen/tunikan!Zvarta: Vad har M för stl i småfolkbodyn hon hade igår (brun med hundvalpar och gula kantband)
    Hon har strl.86 i den. Hon kan ha 80 i Småfolks bodys men då sitter de preciiiis. ALLA bodys jag köpt från Småfolk har krympt lite i första tvätten. På bilden provar hon den otvättad så den är ganska stor men sen brukar den sitta mer lagom med lite växtmån efter första tvätten. Hoppas du hänger med i mitt svammel
  • Zvartaliljan

Godmrogon
    Nu ska jag också iväg till skolan. Måste bara väcka Maia först. Hon har vaknat en gång i timmen hela natten men nu sover hon som en stock! *typiskt*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9