Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    maugu skrev 2008-03-05 21:57:22 följande:
    Hrm-då kanske min plutt klarar sig på 80-han har inte superlånga ben precis..härlig rosa färg
    Det lär han säkert göra! 86 satt ju perfekt på Maia Ja, jag fick förstås vika upp mudden (ska nog också sy in resår) men i övrigt satt den som en smäck på min smalfis med några centimeters växtmån i grenen.
  • Zvartaliljan
    maugu skrev 2008-03-06 07:37:51 följande:
    lite OT,  hur ska man göra med vällingen på natten?Jag försöker sluta men han skriker i ca 1 timme och då är man beredd att göra vad som helst så att han somnar..Ingen annan av mina ungar åt på natten vid 10 mån..Vad dotra din lika och har ni provat ta bort vällingen på natten? Våra söner är ju lika i ålder
    Hmmm...min dotter är snart 2 år o hon äter fortfarande 1-2gånger per natt. Jag vågar inte sluta med det för hon behöver verkligen få i sig den där vällingen...för om hon inte äter under en natt så äter hon inte mer under dagen för det liksom
  • Zvartaliljan

Jaha nu har Maia somnat igen...det är hemska rutiner hon har fått in. De senaste nätterna har hon somnat vid 22-23 vaknat vid 5 o sen somnat om vid 8-9....jag försöker verkligen få henne till att hålla sig vaken på förmiddagen och sova på kvällen så vi kommer in i bra rutiner men det är totalt hopplöst ju!

Sorry för OT Igen

• Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-03-06 08:31:58 följande:
    gahhhhhhhhhhhhhh!!!FÅR VANSINNES UTBROTT!!!Slöa oekonomiska egotrippade tonåring!!!! ååååååååå va han testar mitt tålamod alltså va tvungen å skrika av mig lite bara..
    Det är bra o ha denna tråden ibland o avreagera sig i
  • Zvartaliljan

Tvättade lejontröjan från småfolk idag för första gången (den med lila botten) och det gula på lejonen blev alldeles missfärgat Jag tvättade med andra likande färger som ida.Ts igelkottar. Visst borde den väl kunna gå o reklamera? Lejonen har ju helt plötsligt gulgrön man

• Zvartaliljan

Imorgon ska jag hem till föräldrarna o låna symaskinen. Tänkte låta det vara en rå kant på klänningen o bara sy en söm lite längre upp så den inte trådar sig. Sen tänkte jag sy fast bandet på något vis. O så tänkte jag sätta en liten resår i halslinningen för den är lite stor. Tror den kommer bli jättefin till slut

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-03-06 10:41:43 följande:
    Gud vad pysslig du är! Du som har lite koll...visst är det under denna vecka som Me&I skulle komma? *hoppas få mina prylar snart*
    Det är denna veckan som ordrarna packas så säljarna ska få leverans nu idag,imorgon och i början av nästa vecka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9