Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-17 18:55:37 följande:
    Men jag hittar INGET som kan ha färgat. Allt är grönt!    Spökar det månne här?!?!
    Låter jättelustigt!! Hoppas verkligen det går bort!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-17 22:58:50 följande:
    ja, det är riktigt fint! vill ha det gul/gröna oxå vill ha massor stjärnor skulle komma v 16 enligt mina källor men sen är ju villervalla seeega med att lägga ut på hemsidan!
    jag har också lagt en megabeställning på multirandigt ikväll
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-03-18 07:19:33 följande:
    Godmorgon! Milo vaknade halv sju. MMM Trevligt! Fast inatt har han iaf inte varit vaken halva natten som han varit dom senaste veckorna...Imorgon ska vi till fotografen. Har lite klädångest.... Usch vad hemskt det som hänt i Arboga. Hur kan man döda 2 barn?! BARN! Vaknade, satte på nyhetsmorgon och började  F**N...

Jo jag sitter här o gråter....kan bara inte förstå den människan som kan sätta en kniv i två försvarslösa små barn De misstänker ju pappan...usch nej jag blir så deprimerad när jag hör om dessa saker.
    Läste om mammans blogg där hon skrivit om dotterns sjukdom...vet att jag läst precis det i någon tråd här på fl...att hon alltså finns här...kommer bara inte ihåg vad hon heter här om det nu är hon.

Nej usch...tårarna vill bara komma bara jag tänker det minsta på vad hon måste gå igenom just nu...

• Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2008-03-18 07:33:44 följande:
    Jo jag sitter här o gråter....kan bara inte förstå den människan som kan sätta en kniv i två försvarslösa små barn De misstänker ju pappan...usch nej jag blir så deprimerad när jag hör om dessa saker.Läste om mammans blogg där hon skrivit om dotterns sjukdom...vet att jag läst precis det i någon tråd här på fl...att hon alltså finns här...kommer bara inte ihåg vad hon heter här om det nu är hon. Nej usch...tårarna vill bara komma bara jag tänker det minsta på vad hon måste gå igenom just nu...

Hittade henne här nu. Hon var ju senast inloggad 18.21!!! sambon hittade ju dom o larmade 19.20 så det måste precis ha hänt ju.....

Eller tror ni det finns många 23-åriga mammor i Arboga med en 3-årig son (snart 4) och en 1-årig dotter (snart 2) med en svår tarmsjukdom?? Nje...tror nog det är hon. Bör man meddela sånt till polisen? Att hon var inloggad vid 18.21??

• Zvartaliljan
    Ullis 10 skrev 2008-03-18 08:01:23 följande:
    Tycker att du ska slå en signal o informera om detta - kan leda till att de ser annnan viktig information! Bara ett telefonsamtal så att de hittar henne här, gör det! Har själv jobbat på pmynd. o sådana initiativ är uppskattade!
    vart ringer man då?? Hittade ju sambon här med så han borde väl kolla när hon senast var inloggad...eller? Hon lever ju så hon vaknar väl snart upp o berättar själv. Känns som om jag är helt fel person till o ringa liksom.
  • Zvartaliljan
    Ullis 10 skrev 2008-03-18 08:11:55 följande:
    Ok, ja hon lever ju. De har ett allmänt nummer, tror också att man kan gå in via hemsidan, jag missuppfattade först saken o trodde att hon ej klarat sig. Då hade det varit viktigare. Känn aldrig att du är fel person, det gör att viktig information faller bort! Jag tycker att du tänkte rätt! Var hon med på denna sidan? Detta är så otäckt, så man har inte ord för det.
    Fick skit för att jag ventilerade dessa tankar i en annan tråd nu om just dessa morden...nej i fortsättningen ska jag bara hålla mig till denna så jag slipper dessa idioter som bara vill bråka på fl!!!
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-03-18 08:17:00 följande:
    Men vad då för skit? Hur kan du få det för att du har känslor och sympatier för de drabbade, klart man blir påverkad av sånt här och speciellt när det är barn inblandat.
    nej jag är bara en person som söker spänning, helt känslokall och bla bla bla...
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-03-18 08:20:20 följande:
    Ja det låter ju precis som du .

mmm jag sitter ju här hela dagarna o bara letar spänning...med tanke på att jag inte ens bryr mig att läsa andra trådar än de "gamla vanliga" favoriterna i vanliga fall...gjorde ett undantag idag men skiter i det nu...man får alltid skit om man ventilerar sina tankar här ju...

Men inte i denna tråden som tur är

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-03-18 08:22:50 följande:
    Ja verkligen! *not* Folk är sjuka på fl, bry dig inte om dom Zvartaliljan! Igår fick jag höra att jag var bekväm av mig för att jag använde gåstol till mitt barn, det var bara för att jag skulle få det lugnt o skönt. Hmmm.... Att HAN tyckte det var kul spelade ingen roll

Ja jag brukar inte ge mig in i diskussioner just för att jag är en sån person som tar åt mig väldigt lätt...de får ju faktiskt mig att känna mig hemsk just nu som skrev o beklagade sorgen i gästboken (borttaget nu på eget initiativ)...men det var ju självklart inte för att jag är en "känslokall spännandesökande människa" utan helt enkelt för att jag är alldeles för känslosam och ville visa mitt medlidande...

Nu är min sida spärrad för alla utom de i min adressbok för tillfället eftersom besökarna strömmade till så säg till om ni vill bli insläppta

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9