Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Wakka Wakka 
    Godmorgon flickor!

Grattis till Liam på födelsedagen

Lite nyheter från mitt bråk om Molobyxorna från trendsales som jag inte fått, de har nu spärrat hennes användarkonto! *jippie* Hämnden är ljuv Fast det bästa vore givetvis om jag fick tillbaka den där 500-lappen!

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-17 10:20:06 följande:
    är du säker på att hon inte skickat den då?
    JA! Hon vägrar ju att svara på mina mail och telefon så har hon skickat dom så får hon faktiskt skylla sig själv för att hon verkar skyldig!
  • Zvartaliljan

helt OT men Maia har ju haft flertalet urinvägsinfektioner det senaste halvåret och ska in på blåsröntgen nästa vecka. Nu klagar hon igen o tar sig för underlivet, och nu stank det ordentligt i blöjan och det såg nästan ut som om hon hade bruna flytningar! Förvånad Det var i alla fall brunt långt fram i blöjan o det luktade inte alls som bajs....vad tycker ni jag ska göra? Inte kan jag väl vänta med detta tills nästa vecka??? Ska egentligen köra iväg med henne till dagis nu vid 11 men tror inte jag vill det längre...känner mig superorolig nu...

• Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-03-17 10:32:28 följande:
    Vad tråkigt! Vad var det för byssor? 500 är ju en del pengar!
    Det var ett par hängselbyxor med Bambi-motiv från Molo. Ville så gärna ha dom
  • Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-03-17 10:40:08 följande:
    Åk absolut in med henne! Man ska aldrig gå med uvi och det låter ju som att hon fått det igen stackarn. Är det brunt och inte bajs är det ju troligast lite torkat blod.
    Men vad kan blodet komma ifrån????????
  • Zvartaliljan

Nu var blöjan nästan torr men STANK något hemskt! Och nu är det mer brunrött så nu ser jag ju att det är blod. Jag åker helt klart in med henne!

• Zvartaliljan

Nu är vi hemma igen. Sänkan låg på över 90 och hon fick feber på vägen sen o kräktes så det var ju direkt in på akuten o göra njurtester men som tur är så var det ingen njurbäckeninflammation, men väldigt närapå. men ja, hon slapp läggas in i alla fall men antibiotika blev det ju. O så återkoll denna veckan. och om hon fortsatte kräkas så skulle jag komma in med henne direkt eftersom hon är så liten...hon tål ju inte att kräkas det minsta utan att bli slö. Ligger o sover just nu. Hoppas bara hon inte går ner mer i vikt pga detta nu Hon är ju redan som en sticka

Blåsröntgen är i alla fall bokad den 26 för att kolla så hon inte har dubbla uringångar eller något annat fel, detta är ju fjärde urinvägsinfektionen på ett halvår Knappast normalt för ett blöjbarn!

• Zvartaliljan

Sunshine 
    Min unge är ju bara för go ibland! Se bild i Bt på vad hon sysslar med just nu

tack för all omtanke förresten, Maia är mycket piggare nu. Lite hängig men orkar ändå leka lite som ni ser

• Zvartaliljan
    isold2003 skrev 2008-03-17 18:03:03 följande:
    Vad söt hon är! Sådär gör lillkillen med, på med stövlarna och en kasse i handen och så ska han ut och shoppa
    Ja just de där stövlarna har hon bott i sen de kom på posten igår
  • Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-03-17 18:13:35 följande:
    Vilka tuffa! Vart har du köpt de? Är det snörning eller ser det bara ut så?
    köpta på pippilotta. Det är "fejksnörning" Alltså det är en riktig hel gummistövel med ditlimmade detaljer. men snörningen går ju att dra åt lite också förstås men mest där för syns skull
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9