Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Lina med Liten skrev 2008-03-08 09:01:20 följande:
    Men det låter ju bra!! Är ärmlängden normal tycker du?? Hatar uppvik och kan inte med för korta
    Jag behövde inte vika upp ärmarna på Maia. De var ca.1cm för långa för att sitta perfekt men hon klagade inte. Så jag tycker ärmlängden är normal för i ärmlängd är Maia definitivt en 92a, hon har ju superlånga armar och växer alltid ur alla kläder i ärmlängd först.
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-03-08 09:28:11 följande:
    Början till storshopping då? Hur mycket har du beställt från Me&I? Har du hela kollektionen?
    Ja självklart jag har hela kollektionen

Jag har beställt för ca.3000 EFTER min säljarrabatt Generad Men då är det ju lite till mig också o inte bara Maia
  • Zvartaliljan

Godkväll!
    Kikar in lite kort bara. Har haft pojkvännen här hela helgen så ingen datortid O så skola hela dagen idag, och en massa traderapaket att packa ikväll.
    Men lite shopping har jag hunnit med i alla fall Det blev en maffig beställning från aeblemoster Räcka ut tungan

• Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-03-10 19:53:50 följande:
    Å vad har du köpt
    poetrysuit och klänning (suktat efter den där klänningen läääänge Räcka ut tungan), gourmettröja, regnbågströja, regnbågshjälm, vägbanebody (till annikandy), svartvit Katvig huvtröja till systerdottern (har inte lyckats hitta den i 140 någon annanstans!!), lila/brun mössa och "jul"klänning från Katvig på rean och sen en gitarrbody på rean till pojkvännens son
    Som sagt, en MAFFIG beställning
  • Zvartaliljan

Godkväll

Kommit in något nytt på shoppingfronten?
    jag fick hem paket från Enzokids idag med rosa/vit luvtröja, svartvit mössa, och midiapple swimsuit från Katvig. Och så en kik-kidmössa som jag fick gratis. Den rosavita luvtröjan var ju bara sååå fin  måste ha shortsen till också!

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-03-11 20:37:20 följande:
    Zvartaliljan- skön bild på Maia med kvasten i högsta hugg!
    Jo hon tyckte här behövde städas
  • Zvartaliljan

Åh idag väntar jag hem paket från aeblemoster (beställde i måndags och fick mejl igår om att det var skickat) och lite traderafynd hoppas jag dyker upp idag
    *snälla tomten kom*

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-03-12 09:58:46 följande:
    Var det din megabeställning? SJälv hoppas jag på Katvig velour från T
    jappz
    melizza skrev 2008-03-12 10:05:10 följande:
    Vad tar dem i fraktkostnad till sverige?
    inget för jag handlade för över 1200 dkk Annars tar de 120dkk eller så justerar de fraktkostnaden till mindre efter de skickat, om det kostade mindre vill säga.
  • Zvartaliljan

Åh kom inget paket från aeblemoster idag Det var väl o hoppas för mycket förstås, eftersom de skickade igår. Tog ju bara en dag förra gången så jag hade ju hoppet men nu får jag vänta ända tills imorgon

men det kom i alla fall lite gammalt miniapple från tradera och en MOLO 50-talsuit (tack Angelinah ) och sen en helt underbar overall från Silke och suus som verkligen är bästa traderafyndet på länge (förutom att där verkar saknas en knapp men jag får väl klara mig utan den)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9