-
Va NU! Är det nyheter på G kanske....lillronya skrev 2008-05-01 09:34:33 följande:Nä nu har jag ju inte tid att sitta här. Ska strax ha me&i-visning.Det gör hon säkert! Hoppas dom kommer ut på webben för jag vill ha en till!ängeln83 skrev 2008-05-01 09:34:38 följande:Instämmer Shit vad cool.Hoppas Angelinah hittar en till mej också
-
Äh synd att dom inte hade sommardressen...belladona skrev 2008-05-01 09:35:23 följande:ett erbjudande trillade in nu Idag torsdag (1/5) och i morgon fredag (2/5) har vi 40% på fint från Lundmyr! Titta i Kategorin Lundmyr of Sweden. Välkomna till www.minidani.se
-
Godkväll flickor!
Hoppas det ngt?
-
Åh duktiga Alex!Buttelina skrev 2008-05-01 20:58:19 följande:ängeln: vad duktig skrutten är som går! Lillebror vågade sig på sitt första seg igår
-
Kan tro detButtelina skrev 2008-05-01 21:08:52 följande:han såg lagom stolt ut när han gjorde det
Det är 2 månader sen Milo började gå och han är fortfarande stolt. Han bara går och går hela dagarna precis som att han ska glömma det om han inte gör det konstant
-
Godmorgon! Tittar in och säger hej en liten sväng.
Vi ska strax till banken o fixa alla papper inför husköpet, sen ska vi kolla färg och tapeter. Kul! På måndag får vi huset, känns overkligt, allt har gått så fort
Idag hoppas jag på kik kid keppa från matador och lejonbaggysar från poppilopp. Keppan beställdes i lördags så nog borde jag får den idag.... Och byxorna i måndags förmiddag. *vill ha* Har ju både llejontröja OCH t-shirt som väntar på byxorna
-
Så mkt underbara knattar i BT!
-
Godkväll flickor! Idag har vi haft fullt upp med tapetval och färgval. Har inte köpt ngt än, men nu har vi nog bestämt oss så imorgon blir det att handla! Hittade dom uuuurfina Midbec tapeterna med gröna stjärnor till Milos rum, dom blir det absolut. *kär*
Så fina knattar i BT! Jompa den mössan är ursöt!
La in bild på Milo på stranden i Åhus i eftermiddags. Han tyckte det var skitkul att traska runt där. Kik kid keppan är verkligen UNDERBAR, synd att den inte finns i ännu fler färger...
-
Tack! Det är storlek 1-3 år. Helt underbar är den!CamillaJ skrev 2008-05-02 20:13:01 följande:Tjolla!!! Villken fin Milo idag Vad blev det för storlek på Kik kid kepsen?Nu måste ni hjälpa mej, ska jag beställa en IdaT jacka till Albin eller inte? Kan inte bestämma mej ju ....måste verkligen ha hjälp på traven Haha!!! Annars blir det katvig sommarsuit?! Tänk om han inte kommer att använda jackan nu då?Åh va svårt ...måste måste bestämma mej känns det som!!!!!!!!!
Alltså jag undrar om man använder en sån jacka så mkt nu. Jag hade nog väntat till rean och köpt den till hösten istället... Katvig sommarsuit är bättreJag vill ha turkos/orange i 86 men det verkar ju inte finnas...
-
Matador köpte jag vår på!mortillsju skrev 2008-05-02 20:17:05 följande:Otroligt fin keps! En sådan vill vår lillebror ha! Vart finns de att köpa? Något speciellt att tänka på när det gäller storlek??