Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-03 09:04:58 följande:
     Morrn morrn!Tjolla- vad fin Milo är i Kik Kidkepan! Tröjan är Me&I va?
    Tack! Den passade verkigen urbra. Sambon är eld och lågor över den och kan ÄNTLIGEN lägga kik kid fleecemössan på hyllan, den har han tryckt på stackars Milo ända fram tills nu "för den är ju så snygg"

Japp, det är me and i, men nog från en lite äldre kollektion. Älskar den, den är såå fin!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godkväll flickor!
    Sambon har precis tvingat mig att glo på världens äckligaste film, Hostel 2. Sitter här och mår riktigt illa  

Åh vad glad man blir av alla fina utebilder i BT!

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-05-03 22:37:03 följande:
     Usch! Det är Tarantinos va? Har inte vågat se den.
    Ja, den är fruktansvärd! Folk som betalar för att få mörda andra. Den är verkligen grym! Jag mår fortfarande illa...

Nu ska jag försöka sussa...
    mortillsju skrev 2008-05-03 22:50:27 följande:
    Så om jag vill ha den som typ en sommarbyxa....alltså lite kortare kan jag utan problem gå ned en storlek  och de kommer troligen funka i midja??
    Absolut! Jag har 68 till Milo som har 86 annars som knickers!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-04 08:51:39 följande:
    Helt underbart väder O vad grönt det blivit ute nu.Kul med loppis Vi skulle på en igår men glömde bort den.Det var imorgon ni skulle få huset va?
    Japp imorgon smäller det
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2008-05-04 09:27:23 följande:
    Du får gärna mäta dem åt mig. Anledningen till att jag frågar är att jag köpte nya i 92 som var megalånga, därför köpte jag 86 från en tjej på tradera och de är för korta. Skiljer typ 7 cm melllan storlekarna, men det kanske det gör. Vågar mig inte på 86 igen, men tycker inte det är någon idé att köpa 92 om de är så långa som de jag redan har. Älskar ju velourisarna.
    Kan du inte trä i gummiband i mudden längst ner? Det har jag gjort på Milos 86:or och dom sitter jättebra nu! Man förlänger ju användningstiden enormt oxå.

Hoppas bebben kommer ut nån gång... Typ NU!
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2008-05-04 11:21:56 följande:
    Ja det är superjobbigt. Humöret är inte det bästa kan jag säga. Mannen får akta sig....
    Jag är oxå riktigt kass på att sy o så, men detta är busenkelt! Sprätta bara upp sömmen lite, ta gummiband och trä igenom hela mudden. Knyt och sy igen. Blir superbra! Bara man inte knyter för hårt som gjorde första gången .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9