Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-05-04 20:36:54 följande:
    Vet ni vad förresten???Bebben fick spruta i onsdags på 18mån kontrollen. Hon blev skitarg på bvc tanten och ville inte ens titta på henne sen .När hon var 15 mån så vägde jag henna o då var hon 75cm lång och vägde ca 10,5 kgHäpna o hör att nu 3 mån senare så vägde hon hela 11,5 kg och var 81 cm lång. Hon har alltså växt hela 6 cm på 3mån
    Stora tjejen ju! Ja du behöver nog apselut 86/92 då i småfolk tröjor!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-04 20:41:56 följande:
    ButteÅÅåååååh va Bia ser stolt ut Precis sådär tultar skrutt runt här hemma nu, super stolt, man blir ju sjukt stolt själv också.Fast idag fick vi skit för att han går nu, av sambons syrra, hennes pojk är 1 månad äldre än skrutt och han går inte än. Hon blev skit ledsen när hon fick höra, hos henne går verkligen inte "alla barn är olika" hem.
    Meen vad är det att bli ledsen för? Och NI kan ju absolut inte "hjälpa" det
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-05-04 20:56:44 följande:
    Jag kunde inte hålla mig igår, la in en jättebeställning på Aeblemosters rea.. Det blev en massa Katvig, ett par Malatröjor och ett Mololinne. Köpte bla de nya sommar t-shirtarna till båda pojkarna, de blå/vitrandiga, och en sommarsuit. Hoppas att suiten inte blir för liten nu men det var värt att chansa.
    Åh hittade massa fint där! MEn vad blir frakten? Vad valde du?
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-05-04 21:08:16 följande:
    Ja, fast vi har några hemmabilder också . Brukar ropa på sambon ibland när Liam ligger och gosar med magen att han ska nåt kort . Så roligt att ha sen. Ska nog få Ilon att vara med på nån sån bild också. När jag frågar honom nu vart bebisen är så drar han upp (eller ner ) min tröja och pekar på magen och säger "dä". Så gulligt ! Det roliga är att vi aldrig frågat honom, för jag har inte tänkt att han ens ska greppa det alls, men han har antagligen hört Liam och oss prata om magen. skojigt vad de snappar upp fast de är så små . Han blir ju 15 mån nu i veckan .
    Åh så gulligt! Idag var vi och tittade på kossor och hästar och Milo fick mata hästarna med gräs. På vägen hem satt han bak i cyklen och sa "MUUUU" hela vägen hem . Dom är såå roliga nu, snappar upp allt man gör och säger.
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-05-04 21:12:06 följande:
    Jag trodde att ni redan hade handlat på deras rea för länge sen eftersom det var rätt urplockat och jag har missat så mkt i tråden senaste veckorna. Jag beslöt mig för att shoppa så att jag fick fraktfritt
    Jag får bara upp skitdyr frakt Inte hört talas om deras rea innan...
  • Tjollabolla

GODKVÄLL! Som jag saknat er idag!Vårt trådlösa nätverk har slutat fungera så jag har inte kunnat komma in på nätet på heela dan... *snyft*

Nu har vi fått vårt hus iaf Och lägenheten blir vi av med oxå, senaste den 15 juni!

Fick en grymt fin regnoverall från Me Too i brevlådan idag...

Och nu ska jag sova för jag är helt slut efter denna dagen...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9