Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Helle skrev 2008-05-04 12:55:31 följande:
    Ska ta fram byxorna och kolla vad jag kan åstadkomma. Tror du man kan ta bort gummibandet sen när de börjar bli lagom långa? Utan att det ser konstigt ut menar jag.Nu har jag äntligen fått tummen ur och ringt Matador om storleksbyte. Han skulle kolla och återkomma. Väldigt trevliga. Hoppas nu bara att tröjan finns också.
    Ja absolut, det hade jag tänkt göra! Man förlänger ju användningstiden enormt om man gör så, katvigs velourbrallor är ju annars bara fina just när dom sitter precis exakt lagom...  Antingen är dom för långa eller för korta!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej hopp!

Ser att ni pratar om dyra kläder utomhus, jag har just upptäckt det samma. Idag har Milo krypit runt i sina Nova Star wct. AJ AJ det gör ONT i mina ögon att se Han går iofs mest hela tiden, men det händer ju att han trillar. Och så älskar han att rulla i gräset. Jag har kommit fram till att det får bli lite billigare shorts och endast tradera molo-knickers till sommaren så behöver man inte va så rädd om det. Vet jag att vi ska va ute tar jag på honom lindex velourisar, som iofs är riktigt på gränsen till att passa nu... Så kan man ju ha en lite finare t-shirt istället....

• Tjollabolla
    Tildamamman skrev 2008-05-04 19:40:14 följande:
    Jojoa - Det var ett bra namn!! . Tjollabolla - Bus och Rackartyg här i Karlshamn... måndag-torsdag.
    Karlshamn säger du... Cool Inte så långt borta, men dock ingen tid som räcker till åt det.. *Snyft* Jag vill ju ha katvigs turkos/oranga!
  • Tjollabolla
    belladona skrev 2008-05-04 19:46:01 följande:
    men de skickar nog till dig  ring dem
    Åh tror du! Ska se om jag hinner ringa imorgon Eller har dom nån hemsida så kan jag kanske maila?
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2008-05-04 20:05:20 följande:
    Tjollabolla: Vill du kan jag köpa en till dig och skicka med Johanna (familjlo) nästa gång hon ska till Kristianstad...
    Åh det hade varit underbart! *inboxar*
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-04 20:07:10 följande:
    det gör Ida åxå fortfarande, om det busas så e de säkrare i krypläge och snabbare åxå förstås
    Haha, när Milo ska busa så skrattar han, vänder sig om och springer gärnet framåt. Inget krypande här inte! Klumpiga jag hinner knappt ifatt honom  
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-05-04 20:20:18 följande:
    Har lilla bubbelgumman varit borta flera dgr i sträck??? (sorry att jag inte hänger med, men det är massor att stå i inför kalasen (och ni ska ju inte tro att sambon hjälper till i onödan) .Du kanske redan dragit men jag undrar vilken strl ida har på sina småfolks tröjor??? Funderar om jag kan köpa 74/80 eller om jag måste ha 86/92
    Milo har 86/92 i sin som finns i hans galleri, det är absolut inte så stor som jag trodde så det tror jag absolut du kan ha!
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2008-05-04 20:23:40 följande:
    Solskyddskläder är alltid apfula (varför??)...nå men om man inte anser sig behöva SF 50 kan man kanske tänka sig Katvigs hela baddräkt??
    Men jag tycker MALAs är jättefina! Finns både på smatting.se och på freshmilk!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9