Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

NovJenny skrev 2008-05-09 07:55:34 följande:
    FInns kepsarna inte i större än 9-12 månader? Då blev det att leta annan kepa. Suck.
    minpluddevutt.se hade igår iaf!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-09 07:57:46 följande:
    ha ha ha Ja, villervallorna e riktigt fina nu alltså Ska absolut ha några stars därifrån när allt löst sig!
    Åh ja, dom är HELT Underbara! jag är sååå kär i dom starsen! Framförallt det turkosa.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-09 07:59:14 följande:
    ja, det blir helt klart en beställning därifrån, men kan inte bestämma mig
    turkosa och oranga stars är ett MÅSTE! Och filten var oxå superfin och lagom tunn nu till sommaren!
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-09 08:00:10 följande:
    Tjolla---Ja, de blir vääääldigt lite sitta still för mamman just nu   tycker man inte gör annat än springer efter henne eller kastar mig efter henne i fallande stund snarare Dom lugnar väl ner sig snart hoppas vi
    Det hoppas vi verkligen! Jag vill inte flänga runt så på stranden i sommar med fläsket i vädret
    Tycker allt man säger är NEEEJ! AKTA DIG! OOOH AKTA DU TRILLAR! *roligaste mamman i världen*
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-09 08:02:23 följande:
    men åhh, jag gillar dom men även de med vit botten! gillar det gröna... och   ååååhh alllt
    Den grön gula är oxå riktigt fin. Den passade perfekt med mina me and i velourisar i limegrönt som jag inte haft ngt att ha till
    Buttelina skrev 2008-05-09 08:01:00 följande:
    är det samma färg på de röda stjärnorna om du jämför de med orange och turkos botten?
    SKa kolla strax!
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-05-09 08:06:31 följande:
    Här hemma är det en vilding till.. Suck.Noah han verkligen springer så man inte hinner ikapp honom. Undrar om han någonsin gått?! Aja, blir riktigt påfrestande iaf när han inte lyssnar ALLS. Så fort man ropar efter honom när man är ute kikar han bakåt, skattar och sticker världens fart åt motsatt håll... GAH! Blir galen...Att klättra på bordet känner jag igen, vänta tills han hänger i kökslampan! Ha ha.. Kanske är jag som är dum att ha en snygg lampa över bordet liksom!?
    Exakt så gör Milo med. Han VET vad nej är, han bara struntar i det. Vrider på huvudet, skrattar och springer... Jäkla busar! Sambon sa häromdagen att han skulle haft en sån ful marknads t-shirt där det står: Jag är inte döv jag bara skiter i dig KLockrent just nu!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-05-09 08:09:36 följande:
    Godmorgon i trådenIdag är jag såååå trött. Tredje natten nu som jag inte fått sova. Och mannen jobbar helg så fler lär det väl bli....
    Usch vad jobbigt
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-05-09 08:13:17 följande:
    Angelinah: Nej, det förstår jag verkligen. Hoppas det löser sig vännen!NÄE! Liten på landet hade inte heller kepsen i rätt strl. GRR! Jag VILL HAAAA!
    Attans med. Den är verkligen bra så det är värt att leta efter den...
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-05-09 08:15:29 följande:
    Å sån skulle man ha När man bestämt säger NEJ här hemma så får man världens asflabb och motsatt effekt brukar köra avledning jag så där 155 gånger om dagen, ska vi klä på oss så pratar vi om något riktigt spännande som tex en fluga (Ida har just upptäckt dem) å då glömmer hon att hon inte ska samarbeta med mamma
    *asg* Så sött! En fluga! Tänk när man var så lättroad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9