Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-05-09 08:17:01 följande:
    Tack... ja det får vi verkligen hoppas.. annars kan jag säga ajöss till lagersalgen buuuuuuääääähhhhh

Du är ju självklar på lagersaljen det måste dom väl fatta!!!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-09 08:26:01 följande:
    Har du kollat på Midbecs tyger?Det brukar ju finnas tyger som matchar deras tapeter. Kollade in den tapeten för ett tag sen och i katalogen fanns fina tyger med stars på
    Ja fast jag gillade inte dom tygerna riktigt... Vet inte varför faktiskt!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-09 08:27:59 följande:
    Näh då så Dom var ju säkerligen ganska dyra också.Måste det vara gardiner med stjärnor på eller kan du tänka dej andra också?
    Näe jag kan väl tänka mig annat oxå

Mailade Minpluddevutt om Hummeldressarna och dom kommer inte i 86-92. Dom var slut på lagret och Hummel hade missat deras order. Men gud vilken service, hon undrade om jag visste nån annan butik i Göteborg som hade den, då kunde hon köpa och skicka ändå. VILKEN SERVICE!!!

Nu ska vi snart bege oss till parken i stan för lite lek och fika. (spring med andra ord ) Idag får det nog bli vår fina Hummelsuit faktiskt,redan 24 grader!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-09 12:59:25 följande:
    Angelinah Ååå vilka fina Småfolk t-shirt, den andra och sista vill jag ha.
    Åh den andra var ju underbar! En sån blir det om den kommer till sverige!

God eftermiddag förresten
    Nu har vi varit i parken, Milo har jagat sina ankor och klättrar högst upp i klätterställningen när jag inte såg. *phuuu* Men det gick bra, han har koll på läget

Shoppade 2 par shorts och en sommarsuit Sverige på H&M, behövde verkligen shorts! Limegröna och beiga, passar ju till allt man har. 79 kr! Jättefina. Känns verkligen inte som det är lönt att lägga pengar på dyra sommarkläder, jäklar vad han skitar ner sig! Han hade hummelsuiten idag och efter en timma i parken var den nästan oigenkännlig
  • Tjollabolla

Ängeln: T-shirt är verlkigen svåra att hitta fina. Jag har typ bara dom från VV och nån med Bart Simpson från H&M Å me and I har ju fina med, just nu ta 3 b 2!
    Var det du som inte ville ha den gröna hummeln i 86 från minpluddevutt? TACK isåfall

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-09 20:23:07 följande:
    Får bli en tur till Lindex i nästa vecka tror jag minsann 79 kr är ju super bra pris Efter denna dagen så veti sjutton om jag vågar köpa mer dyra kläder
    Tyckte dom från Ellos var fina! Attans med att jag inte kollade där, beställde ju därifrån förra veckan som jag fick häromdagen, men bara till hemmet... Tror du på 86? Är inte ellos litet i storlek? *minns inte*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9