Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-05-06 13:12:04 följande:
    belladona *kan inte citera :(* Första gången jag köper Filiola men jag är kär Suiten tog jag på köp nu och bodyn gav jag 78 kr för. Nu måste jag ha suiten med ankor också, o kanske en t-shirt
    SÅ FINT! Var har du köpt det? Vilken storlek har du? *vill ha en liten palmsuit*

Hej på er! Hinner knappt med er nu, men en liten ruda måste jag ju kika in
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej på er! Full rulle här som vanligt nu...

Letar efter kik kid keppan i 1-3 år åt en kompis. Finns den nånstans? Nån som vet?

Fick en UNDERBAR villervalla beställning i lådan idag! Tyvärr så har jag bara denna uråldriga datan så jag vet inte om jag lyckas lägga in bilder på denna....

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-05-07 14:02:05 följande:
    Hejä.Vilken färg på kepan?Ååååh, nyfiken på bilder av VV kläderna ju
    Spelar nog ingen roll... grå eller grön!
    Å fina katvig suiten! tror du den blir för liten? Hoppas han inte växer så mkt Jag har fått tag i en 86:a LA Woman hjälpte mig!

Försöker lägga in bilder nu
    SmillaMilla skrev 2008-05-07 14:04:04 följande:
    Hur är hummel i stl? Skall ha till anton och tyvärr var stl 116 slut, funderar på om 122 blir alldeles för stort.
    Milo har ju 92 i sitt, finns bilder i galleriet. Stort, men absolut inte så det stör. Han har 80-86 annars.
  • Tjollabolla

Det tog tid men jag lyckades! Bilder på Villervalla och en liten ankjagare i BT .

Åh alla bilder i BT är så somriga, man blir så glad när man hoppar in där

• Tjollabolla

Måste fråga er som vet allt, jag skulel vilja ha gardiner med stjärnor i Milo nya fina rum, men hittar ingenstans. Nån som vet?
    Det blir dom underbara tapeterna, gröna med vita stjärnor från Midbec så jag skulle vilja matcha!

• Tjollabolla
    J essica skrev 2008-05-07 15:30:33 följande:
    hej flickor!!Tjolla: Underbara stjärnor i Bt, den filten måste jag bara ha. Får bli vv beställning idag Ängeln: Du får använda katvigsuiten så mycket det bara går nu när skrutt kan ha den, den är såå himlans fin!
    Ja den är underbar!

Har testat t-shirtarna nu och 86 sitter perfekt, kommer lätt räcka hela sommaren utan att vara stor.
  • Tjollabolla

Hej på er! Full rulle här, Milo är verkligen en riktig vilde just nu. KLättrar på allt och är på allt, jag hinner INGENTING. Här ser ut som kriget hemma!
    Lyckades peta in 2 bilder i bildis iaf

• Tjollabolla

Godmorgon! Äntligen fredag! har inte sett röken av sambon på hela veckan. Han har bara jobbat och varit i huset och grejat.

Milo är verkligen FULLT UPP nu. Han är överallt alltid och släpper jag honom med blicken en sekund är det bus direkt. Igår åkte mobilen i toastolen, han lärde sig klättra upp på köksbordet (tack för det, verkligen!) och klättra upp i fönsterkarmen. Tjohooo!
    Positivt är väl att shopping hinns inte med Fast nu när det är så varmt skulle det faktiskt behövas, har typ INGA shorts till honom!

Angelinah, jag läste det med FK. FY FAN vad dåligt av dom!!! Jag förstår att du blev förtvivlad och arg. Det borde inte få hända, det är ju för tusan deras uppgift att hålla koll på vad dom utbetalar!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-05-09 07:51:15 följande:
    villervallas shorts var verkligen superfina irl! köp sånna Vad busig milo verkar vara
    Busig ja, det är bara förnamnet! Just nu underhåller jag honom med lite rån så han ska vilja sitta i sin matstol liiite till. han sitter där och råmar som en kossa
    Angelinah skrev 2008-05-09 07:53:43 följande:
    go morron..
    Skönt att höra att det finns fler! Tycker alla hans kompisar är så lugna och snälla, deras mammor kan sitta och fika liksom. HAHA det kan INTE jag. Jag far runt som en vilde efter honom Men men, motion får man iaf... *försöker va postitiv*
    J essica skrev 2008-05-09 07:49:47 följande:
    Godmorgon alla förresten Ännu en underbar dag ute Ska strax iväg och prata jobb, verkar som att jag ska jobba heeeela sommaren jaja mer shoppingpengar blir det ju iaf
    Usch vad trist! fast just nu skulle jag tycka det var avslappnande med att jobba
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9