Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Hej på er! Hinner knappt med er nu, men en liten ruda måste jag ju kika in

Hej på er! Full rulle här som vanligt nu...
Letar efter kik kid keppan i 1-3 år åt en kompis. Finns den nånstans? Nån som vet?
Fick en UNDERBAR villervalla beställning i lådan idag! Tyvärr så har jag bara denna uråldriga datan så jag vet inte om jag lyckas lägga in bilder på denna....
Det tog tid men jag lyckades! Bilder på Villervalla och en liten ankjagare i BT .
Åh alla bilder i BT är så somriga, man blir så glad när man hoppar in där
Måste fråga er som vet allt, jag skulel vilja ha gardiner med stjärnor i Milo nya fina rum, men hittar ingenstans. Nån som vet?
Det blir dom underbara tapeterna, gröna med vita stjärnor från Midbec så jag skulle vilja matcha!
Hej på er! Full rulle här, Milo är verkligen en riktig vilde just nu. KLättrar på allt och är på allt, jag hinner INGENTING. Här ser ut som kriget hemma!
Lyckades peta in 2 bilder i bildis iaf
Godmorgon! Äntligen fredag! har inte sett röken av sambon på hela veckan. Han har bara jobbat och varit i huset och grejat.
Milo är verkligen FULLT UPP nu. Han är överallt alltid och släpper jag honom med blicken en sekund är det bus direkt. Igår åkte mobilen i toastolen, han lärde sig klättra upp på köksbordet (tack för det, verkligen!) och klättra upp i fönsterkarmen. Tjohooo!
Positivt är väl att shopping hinns inte med Fast nu när det är så varmt skulle det faktiskt behövas, har typ INGA shorts till honom!
Angelinah, jag läste det med FK. FY FAN vad dåligt av dom!!! Jag förstår att du blev förtvivlad och arg. Det borde inte få hända, det är ju för tusan deras uppgift att hålla koll på vad dom utbetalar!