Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

Veronica30 skrev 2008-03-07 19:59:16 följande:
    Är det verkligen ingen som vet , var kan man köpa Swivelhjulen
    Jodå, kolla med t ex www.kidzshop.se. De har säkert och skickar blixtsnabbt
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2008-03-08 13:45:52 följande:
    Någon här som kan tyska? (Behöver hjälp)
    Ich kann deutsch sprechen... Inboxa mig om du fortfarande behöver hjälp!
  • Fröken Småland
    twixi skrev 2008-03-09 17:58:42 följande:
    Hjälp!Min sambo har råkat slänga vår sittdel till vagnen i flytten var kan man köpa en ny??"
    Ny sambo? *skrattar mig fördärvad över mitt eget skämt*

Är det sittdelstyget du behöver? Kolla på www.kidzshop.se t ex. Kostar 880:-. Dras rakt av från sambons lön . Hävda att du dessutom borde få en ny topp som kompensation.
  • Fröken Småland
    dubbelmamma skrev 2008-03-09 21:15:59 följande:
    Jag ångrar mig. Vi har haft en tvilling UJ som jag varit helt kär i och nu när vi fått en lillasyster i familjen så beställde vi en singel UJ. Men den är inte alls lika bra. Den är så bred och handtaget som är ställbart är så långt. Jag önskar jag köpt en bugaboo istället... snyft.
    Vad tråkigt! Men en nästan ny UJ borde ju ge en del pengar och det finns massor av begagnade Bugaboo ute på t ex Blocket nu så har du tur kanske någon vill byta? Tänk på att du skall ha vagnen flera år, dagligen, så det är rätt viktigt att du känner dig nöjd .
  • Fröken Småland
    Mamma Anna skrev 2008-03-10 15:18:28 följande:
    ok, jag behöver lite smakråd.Vad är snyggast? bas och topp i sand eller brun? Eller kanske mörkblå? Jag vill helst ha en helt enfärgad
    Helt sandfärgad är väl fint nu när våren kommer? De andra två är också superfina men lite mörka.
    lilla sandra skrev 2008-03-10 15:12:00 följande:
    Vad bra. Fast jag hittade inte den kombon jag vill ha.
    Vilken kombo vill du ha då?
  • Fröken Småland
    lilla sandra skrev 2008-03-10 15:23:18 följande:
    Sandbas o offwhite topp...
    Jo, men den skall finnas hos Babytrader. Kolla en gång till!
  • Fröken Småland
    VeroniQa skrev 2008-03-10 15:43:25 följande:
    Åh vilken tur att jag hittade er Funderar på att köpa en Bugaboo...1.Kan man byta ut "Frog" klädsel mot "Cameleon"??2.Är sitt och liggdelen samma chassi på "Frog" bara att man byter ut tyget när man ska byta från liggdel till sitt?? 3.Någon som har bilder på en "Frog" i sitt galleri??Är så tacksam om någon orkar ta sig tid att svara
    1. Ja, man kan sätta en Cameleonklädsel på en Frogram. Men det blir lite pösigt eftersom Frogramen är fem cm kortare. Du vet att det www.kidzshop.se säljer nya Frogklädslar va? 1.595:- för varukorg, sittdelsklädsel och sufflett.

2. Ja, man byter bara tyget när det är dags att byta från liggdel till sittdel. Tyget sitter runt en ram med kardborre och ramen är densamma för både sitt- och liggdelen.

3. Jag har nog bilder i mitt galleri på min Frog. Finns antagligen bilder även på en Cameleon som jag hade tidigare. Kolla efter denim så har du rätt vagn .
  • Fröken Småland
    lilla sandra skrev 2008-03-10 15:44:51 följande:
    Gjorde det, men hittade den inte.
    Jag skall gå in och kolla *bra självförtroende*
  • Fröken Småland
    lilla sandra skrev 2008-03-10 15:23:18 följande:
    Sandbas o offwhite topp...
    Hittade den, men det är fel bild till. Gå in på sidan med alla kombinationer och så gå till sidan nio. Där finns den men det är en sand/orange på bilden . Skumt, men det är säkert texten som stämmer för sand/orange finns på ett annat ställe med rätt text och rätt bild.
  • Fröken Småland
    jaj86 skrev 2008-03-10 16:44:41 följande:
    tjena alla! suck!! nu ska en av mina nära vänner också ha bugaboo... känns tråkigt eftersom det lär se fjantigt ut när vi går ihop på promenad. åhh!! fjantigt jag vet! men var hon tvungen att välja buggan utav alla vagnar??!
    Ni kan ju ringa varandra på morgonen innan ni skall ut och spatsera och kolla så ni inte har samma färgkombo *skrattar torrt*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13