Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

Agronom skrev 2008-03-23 21:57:48 följande:
    Mamma 2003: Ja det låter ju som en möjlig lösning . Var kan man köpa en till ram tror ni?
    Kolla hos http://www.kidzshop.se/. Om de inte har hemma så beställer de hem.
    thj skrev 2008-03-23 23:19:04 följande:
    Har påsken kört slut på alla här ellerVart är alla*saknar*Kramizzar
    Jag vet! Det är nog bara du och jag som sitter hemma vid datorn... Har vi inget liv eller? *fniss*
  • Fröken Småland
    S a C skrev 2008-03-24 18:53:24 följande:
    Synd att du inte kollade bloggen först. Sittdel 880krVarukorg 440kr
    Det har inte lanserats några fler nya färger än rosa. Men det kommer förhoppningsvis
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-03-24 20:45:45 följande:
    MGn, åfan... Trodde den va mer kobolt liksom, klarblå! Den där e ju sjukt fin. "nya" blå med andra ord?
    Japp, nya blå. Men så turkos som på bilden är den inte i verkligheten tycker jag. Mer som den gamla blå basen, skiljer något lite bara. Men den är fin!
  • Fröken Småland
    milizza skrev 2008-03-24 23:24:18 följande:
    Nån mer än jag som tycker att regnskyddet till cameleon är rätt värdelöst? Måste finnas bättre.
    Ja, skojar du, en ICA-kasse är bättre tycker jag. Men de flesta verkar gilla det . Jag har ett vanligt från Tullsa som funkar finfint.
    MGn skrev 2008-03-24 21:31:47 följande:
    Någon här som har testat Olmitos ståbräda till vagnen? Det skulle ju vara perfekt om den passade. För det är lite där som vagnen sviker oss tycker jag, att dottern inte kan vila genom att sitta på fotstödet som man kan på vanliga traditionella vagnar.
    Den såg ju superläcker ut. Hoppas någon har möjlighet att kolla om den funkar på Buggan.
  • Fröken Småland
    Jimps skrev 2008-03-25 20:54:49 följande:
    Ni som har en cam. Kör ni mest på asfalt eller är det många som kör på typ grusvägar oxå?

mallan brallan skrev 2008-03-25 21:28:42 följande:
    mogen: Nej, vi som äger Bugaboos kör enbart på asfalt. Grusvägar existerar inte i våra posh:a liv!
    mogen: mallan brallan är såklart ironisk. Givetvis går det fint att köra även på grusvägar, och om det är smågrus så brukar jag köra med de större hjulen fram. Där jag bor är det bara grusvägar och jag har vinterhjulen på min "hemmabugga".
    lillebror ja skrev 2008-03-25 21:31:34 följande:
    Tänkte sälja min bugga och undra om ni kan det där med garantin??? Vagnen är reg på mitt namn. Kan nästa köpare ta över garantin då? Jag har läst någonstans att man kan maila bugaboo så gör de ett nytt reg-byte? Vet ni något om detta?Min vagn är endast ett par veckor gammal!
    Det går inte att överföra garantin, branschen har bestämt att garantin bara gäller första ägaren. Om man däremot har ett kvitto utan namn så lär ju inte butiken där man reklamerar kunna genomskåda "bedrägeriet".
  • Fröken Småland
    MillionStars skrev 2008-03-25 22:37:37 följande:
    OBS! Om man köper en ny basklädsel till liggdelen, blir det samma basfärg på sittdelen???
    Alltså om man köper en ny basklädsel till liggdelen så får man just bara det, inget till sittdelen. Bara liggdelsbas kostar 665:-, sittdelsbas kostar 880:- och varukorg 440:-.
  • Fröken Småland
    Hunny skrev 2008-03-27 09:10:58 följande:
    Hej på er alla experter!Jag må vara lite dum, skyller på amningen, men jag får inte ståbrädan att sitta riktigt bra. Hur gör man? De visade i affären men när vi kom hem så funkade det inte så bra. Den vickar liksom åt sidorna när sonen ställer sig på den. Verkar lite farligt...Tacksam för svar!
    Amningen kan man alltid skylla på . Har du möjligen en bild? Den skall inte vicka alls nämligen så något är knas. Om du inte har bild så skall jag försöka ta bild på hur mina fästen sitter, det är antagligen där det är fel.
  • Fröken Småland
    Hunny skrev 2008-03-27 09:20:51 följande:
    Nej jag har ingen bild kan ju försöka förklara, annars får jag ta en bild. På affären fäste de kardborren i den tjockare stålramen som bakhjulen sitter på och drog sedan åt dragskon. Förstår någon vad jag menar?
    Okej... Men snöret som sitter i mittpinnen med en dragsko är ju bara till för att hålla upp brädan när den inte används, det är du med på va?

Vet du vad, jag springer ut och hämtar in vagnen från bilen och skall försöka få till ett foto. Häng kvar bara eller titta in lite senare för det kan ta en stund *barnen samarbetar inte så bra idag*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13