Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 13

thj skrev 2008-03-27 18:00:26 följande:
    nej försvinn inte rån tråden skaffa inget annat liv..Jag går här och typ uppdaterar sidan var gång jag går Förbi datan,jublar om jag ser att det är ngn som skrivet i den...Huhu  nu ska jag dammsuga övervånningen och göra pannkakor och bada busa och lögga dessa små troll sen kommer jag hit igen...Har du fått ditt paket idag gumman
    Det kan du fethaja!
  • Fröken Småland
    MiAmor skrev 2008-03-27 18:16:01 följande:
    Visst fanns det nån sida på internet där det säljs sittdynor eller klädslar eller nåt som passar bugaboo? (vet att ditten datten säljer men lyckas inte hitta det perfekta tyget hos henne tvärr..)
    Kan du tyska? Suffletter och annat

http://85.25.136.73/Jasmin66-h122-Bezug-fuer-Bugaboo.html?sid=e4cbc26ebea5bb73e74f63488aeb7ab5

Eller de här härliga dynorna

http://www.snunkie.co.uk/
  • Fröken Småland
    jule skrev 2008-03-27 19:17:21 följande:
    nu finns bilder på mitt bbi i galleriet, soms agt e ju inte PLUS så ngn får gärna lägga upp bilderna i bildtråden tack!
    *to the rescue*
  • Fröken Småland
    slma skrev 2008-03-27 20:17:46 följande:
    Lite ot fraga, jag vet, men det har ju diskuterats skötväskor här rätt friskt ibland. en färgfraga, skip-hops bruna har jag förstatt skär sig lite mot den bruna basen, men jag har bara brun top och sand bas, skulle det passa da tror ni? Svart att se pa deras bild vad "brun" innebär liksom... är den snygg över huvud taget, den bruna färgen alltsa?
    Åh, det finns en jättefin bild på det i bildtråden, bara en eller två sidor tillbaka. Kolla där!
  • Fröken Småland

Äsch, jag är så otålig och så kom jag på att jag var tvungen att glo lite på den själv, eftersom det råkade flytta hem en sandbas till mig idag . Detta är Angelinahs vagn.

• Fröken Småland
    Bellahhh skrev 2008-03-27 20:39:38 följande:
    Kolla i bildtråden det var rätt snyggt med offwhite till svart faktiskt juh...
    Du menar jules Bee va? Ja, den är riktigt fin. Fast min favvo på Bee är ms clints svarta helt klart. Med nya blå Cam-påsen (antar jag) och Marimekko-väska *dreglar*
  • Fröken Småland
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-28 15:15:36 följande:
    menar du (jag kanske är trög) att handtaget liksom är rörligt? min vagn är så när man ska dra den den är lisom int still/rörligär det det som ni andra hafr problem med?
    Nej, hela handtaget skall vara rörligt när man ruckar det. Det är en del av fjädringen. Däremot så har några av de nya chassina haft problem med att handtaget glider ur fästet när man drar i det. Har du det nya chassit? Prova i så fall att dra ganska hårt i handtaget och se så att det inte glider. I så fall kan du reklamera det eftersom det är felaktigt. Det kan dock inte lossna så någon egentlig fara är det inte.
  • Fröken Småland
    mamma på vift skrev 2008-03-28 15:39:59 följande:
    Usch jag bara irriterar mig mer o mer på buggan....går bara o letar små fel hela tiden. Älskade buggan som liggvagn, men nu som sittvgn är jag inte lika övertygad. När lilleman sitter i vagnen ser det ut som att han bara kommer få plats i typ 4 månader till innan han blivit för stor...och då är han liten som en 5 månaders nu. Hur ska det gå nästa vinter...då kommer han ju inte få plats med åkpåse och overall. Sen när man sätter honom i helt sittläge så sparkar jag i själva ramen då den hamnar så långt ner....ser helt konstigt ut! Sen irriterar det mig att jag måste gå o korrigera vegnen hela tiden då den drar åt olika håll beroende på vägen...men detta gör ju alla vagnar med svänbgara hjul. Ja som ni ser så håller jag på att bli galen här hemma....vad ska jag gör för att sluta irritera mig?? Jag trodde att jag äntligen hittat vagnen som jag inte skulle göra så här med....men jag blir vist aldrig nöjd!
    Ojdå! Snabb reflektion bara, måste rusa. När det gäller storleken så är det absolut ingen fara. Min 5-åring kan sitta någorlunda bekvämt i vår Frog. Visst ser det lite kul ut men vagnen är extremt rymlig tycker jag. Jämför med en bilbarnstol, den tänker man ju är lagom för en liten men de sitter ju bakåtvända i den tills de är fyra.
  • Fröken Småland
    Jimps skrev 2008-03-28 17:27:13 följande:
    HejJag har en fråga om camen och babyskydd. Är det bara maxi cosi som passar på adaptrarna? Jag har sett lite olika bud på det. En del påstår att även acta graco passar. Finns det fler?
    Kolla i Shoegirls blogg. Adress finns i TS. Finns ett särskilt avsnitt om bilstolar och adaptrar .
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13