• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • SoFo89
    Mawe123 skrev 2008-05-30 12:39:30 följande:
    Vem är den här Natali, som ni skriver till och skriver ni på svenska eller engelska till henne?Adressen ska det vara .se eller .com?Jag är såå otroligt besviken, har fått flera mail från babytrader där de lovat skicka ett nytt chassi så börjar de strula så här nu. Jag vill inte vara utan vagn i 2 veckor och jag vill heller inte lägga ut för frakten i förskott. Funderar på att kolla om jag kan häva köpet och och köpa vagn från en svensk butik istället. 
    Jag funderar på att göra samma sak faktiskt, det måste väl gå?
    ღSigne 071027ღ
  • TAALs mamma

Hejsan alla som köpt vagn från babytrader!

Jag är nu inne på mitt andra defekta chassi, vilket chassi är det jag ska skicka tillbaka, det första jag hade eller det som det är fel på nu?

Jag fattar ingenting, det är ju helt sjukt att jag som kunde ska gå utan vagn i 10 dagar(!!!!!), stå för fraktkostnad (även fast jag får tillbaka den) och sen hålla på med det där testet för och se om jag får en ny vagn eller inte...
    Jag äger endast en digitalvåg och jag kan inte tänka mig att testet går att utföra på de.

• Stargirl

Bara så jag förstår allt detta.  Babytrade vill helt plöstsligt ta tillbaka alla defekta chassin och man får även bekosta det själv? Då tjänar man ju ingenting alls på att köpa från Babytrader. Eller?
    Då är det ju mycket smidigare att gå till sin lokala butik som kanske till och med kan ge ett lånechassi eller byta ut den man har på stört?
    Tur att jag köpte min i sthlm....men mitt chassi är iofs tipptopp så det är inget att klaga på.
    Verkar som de som köpt från Babytader har ofatre problem? Eller är det inbilling?

*~Bugaboo RULES~*
  • lindzay

hej!

jag tänkte höra med er som verkar kunna det mesta om bugaboo

jag tänkte köpa en bugaboo frog 05 min fråga är då om en sommarsuflett till bugaboo camelon passar på en frog?

mvh linda

• Stargirl
    lindzay skrev 2008-05-30 14:07:27 följande:
    hej!jag tänkte höra med er som verkar kunna det mesta om bugaboojag tänkte köpa en bugaboo frog 05 min fråga är då om en sommarsuflett till bugaboo camelon passar på en frog?mvh linda
    Ja men inte perfekt. Då Frog sufletten är något mindre än Cameleon så spänns den inte lika hårt men den funkar helt ok vad jag sett bilder på i denna tråden iaf.
    *~Bugaboo RULES~*
  • sara1981
    sara1981 skrev 2008-05-30 12:18:12 följande:
    Nån som vet om man kan ha en cam-ram på ett frog-chassi?
    Ingen?
  • Stargirl
    sara1981 skrev 2008-05-30 14:24:24 följande:
    Ingen?
    Jag tror att man kan då de är identiska förutom storleken. Men ska inte svära på det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Olivia och Max
    Stargirl skrev 2008-05-30 14:07:14 följande:
    Bara så jag förstår allt detta.  Babytrade vill helt plöstsligt ta tillbaka alla defekta chassin och man får även bekosta det själv? Då tjänar man ju ingenting alls på att köpa från Babytrader. Eller? Då är det ju mycket smidigare att gå till sin lokala butik som kanske till och med kan ge ett lånechassi eller byta ut den man har på stört?Tur att jag köpte min i sthlm....men mitt chassi är iofs tipptopp så det är inget att klaga på.Verkar som de som köpt från Babytader har ofatre problem? Eller är det inbilling?
    Jag är SÅ glad att vi köpte våran i stockholm och inte på nätet. Vi har iofs inte haft problem med våran. Funderade en gång på bromsen och hur man spänner den. Gick med vagnen till Bonti och de visade hur man ska göra. Hade det varit ngt fel hade jag fått ett nytt chassi alt reservdelar på en gång från deras lager.
  • lindzay
    Svar på #10637
    ok tack ska du ha. tänkte höra om det e samma med parasoll?
  • Emmsan

vill ha hjälp :( har fått ihop vagnen tror jag men jag tror att den e sönder :( ngn som har det nya chassit???

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13