• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan

denna sitter liksom längre upp ser ut som den har hoppat ur??

• Emmsan

sen måste jag fråga LInda ;) jag fick två svarta plast flak i lådan vad tusan ska man ha dem tilll??????????????????

• Linda Al
    Emmsan skrev 2008-05-30 15:06:57 följande:
    sen måste jag fråga LInda ;) jag fick två svarta plast flak i lådan vad tusan ska man ha dem tilll??????????????????
    Haha, jag med. Jag tror de bara hör till förpackningen (dom har säkert klurat ut nån slags skyddande funktion). Jag kom iaf inte på nån annan funktion för dom.

Knapparna ser exakt likadana ut på min vagn. Om du testar att trycka på den, märker du att man ska dra den nedåt. Det är grejen med varför den ser annorlunda ut. typ.
  • Emmsan
    Linda Al skrev 2008-05-30 15:10:26 följande:
    Haha, jag med. Jag tror de bara hör till förpackningen (dom har säkert klurat ut nån slags skyddande funktion). Jag kom iaf inte på nån annan funktion för dom. Knapparna ser exakt likadana ut på min vagn. Om du testar att trycka på den, märker du att man ska dra den nedåt. Det är grejen med varför den ser annorlunda ut. typ.
    puuuuh TACK trodde jag fick börja med att reklamera.. ja den andra knappen trycker man ju mer in liksom nu ska vagnen bäddas tjoooohooooo
  • jompa
    Emmsan skrev 2008-05-30 15:11:28 följande:
    puuuuh TACK trodde jag fick börja med att reklamera.. ja den andra knappen trycker man ju mer in liksom nu ska vagnen bäddas tjoooohooooo
    Så snygg din vagn är. Lite lätt avis faktiskt.
  • Linda Al
    Emmsan skrev 2008-05-30 15:11:28 följande:
    Åhhhh, ska du ha liggdelen? Den är ju det snyggaste med hela vagnen. Jag hoppades på en liten stunds användning iaf av den med min (hittade inte infon om vikt nånstans, ibland får man inte till engelskan ). Men när den kom igår så såg jag att liggdelen bara är till 9 kg. Bläää, min lilla tjockis är ju tyngre än så. Jaja, that´s life
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-05-30 15:19:35 följande:
    Så snygg din vagn är. Lite lätt avis faktiskt.
    åh tack jag eee såå glad :)
  • Infinite Joy

Emmsan: vad fin vagnen är. Tänk att jag snart har en precis likadan. Kan inte riktigt smälta att den blev felsorterad.... hur är färgen irl?

• jompa
    Linda Al skrev 2008-05-30 15:20:48 följande:
    Åhhhh, ska du ha liggdelen? Den är ju det snyggaste med hela vagnen. Jag hoppades på en liten stunds användning iaf av den med min (hittade inte infon om vikt nånstans, ibland får man inte till engelskan ). Men när den kom igår så såg jag att liggdelen bara är till 9 kg. Bläää, min lilla tjockis är ju tyngre än så. Jaja, that´s life
    Tycker oxå att liggdelen är det snyggaste med vagnen, så fin med den på. Så avis på de som har det framför sig.
    Jag kommer ju aldrig mer få använda min liggdel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13