• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    mama77 skrev 2008-05-30 10:53:13 följande:
    Hej!En fråga, har en camelon och har nu vunnit en Bugaboo BeeNi som har Bee fungerar den bra till en 1 åring tror ni?Funderar på att sälja camelonen och bara ha Bee.Är de ett ok val?
    Funkar nog perfekt, har den både till min 3-mån och 3-åring, älskar camen och den gör jag mig aldrig av med men been växer i mina ögon för varje dag, love it!
  • mama77
    jule skrev 2008-05-30 11:00:26 följande:
    har iofs en frog å en bee men tycker trots allt att bee endast funkar som komplement till cam/frog/gecko då d trots allt e rejälare vagnar å mkt skönare körkomfort... grattis till vinsten förresten var vann du den?
    Tack för dina tankar, får testa å se.

på bugaboo vann jag den.
  • jule

hehe såg nu att du fick olika svar av oss menmen om du inte ska ut på långkörarrace så funkar säkert enbart been

• Hannnas

Precis köpt vääärldens finaste lammskinn tänkte ha det i buggan i höst, går ju iof ha redan i sommar men eftersom det är lite mörkare så ja...

Iaf... jag skulle gärna vilja se bilder på era buggor med lammskinn i sittdelen? Om det finna några?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Duntoffla
    mama77 skrev 2008-05-30 10:53:13 följande:
    Hej!En fråga, har en camelon och har nu vunnit en Bugaboo BeeNi som har Bee fungerar den bra till en 1 åring tror ni?Funderar på att sälja camelonen och bara ha Bee.Är de ett ok val?
    Grattis till den fina vinsten!

Yes! nu har jag ett undanlagt citrongult parasoll att hämta på Barnbutiken. Det sista de hade kvar
    Älskade Noel
  • myHappiness

Jag har nu mailat bugaboo och frågat om den svenska kontakten. Även beskrivit mitt problem för dem, får se om de kontaktar babytrader eller kanske hjälper mig vid sidan av.

Återkommer om jag får tag på emailadressen till Natalie.

• jule
    mama77 skrev 2008-05-30 11:02:05 följande:
    Tack för dina tankar, får testa å se.på bugaboo vann jag den.
    ja gör du så
  • medea08

Vad använder ni för regnskydd till Frog/Gecko/Cameleon? Jag tycker att originalskyddet är så meckigt att få på, dessutom så tar det ju sådan plats! Nu använder jag Emmaljungas skydd, men ska sälja EL-vagnen, och tänkte skicka med regnskyddet också. Så jag behöver ett nytt till buggan!

• Amanda
    Duntoffla skrev 2008-05-30 11:03:19 följande:
    Grattis till den fina vinsten!Yes! nu har jag ett undanlagt citrongult parasoll att hämta på Barnbutiken. Det sista de hade kvar
    Vilken tur du hade!

(såg du mitt inlägg tidigare att vi är Värmdö-bor båda 2 )
  • Infinite Joy
    Tejja skrev 2008-05-30 10:40:20 följande:
    Men man hoppas ju på att nästa chassi ska vara ok. Det är ju inte så roligt att gå omkring med ett defekt chassi som inte funkar som det ska. Mitt blir ju helt snett och vint efter användning. Dra det uppför barnvagnsrampar funkar heller inte så bra. Dessutom funkar inte romsen vid alla tillfällen och ena knäppningen tjärvar rejält.Om jag skulle tycka att det var ok att använda det, så skulle jag ju inte behöva reklamera det!.
    Nej, det är klart. Tänkte bara att eftersom de upenbarligen inte är ok ännu känns det dumt att få ett nytt defekt chassi. Jag tycker att det är konstigt att bb inte har löst detta än... och när det väl är löst borde alla som har chassin (defekta el ej) produceade under problemperioden bli erb judna att byrta ut det gamla chassit. Man ska känna sig trygg och inte behöva oroa sig för att ena sidan kan släppa.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13