• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • SoFo89
    Cococo skrev 2008-05-30 11:56:12 följande:
    Mitt svar från BT nedan. Hur sjutton ska man packa det??? Har ju inte precis kartongen kvar...HelloThe changing won't take long because we do have here a new frame for you.The best you can do is bring your frame to the postoffice (shippingcost will be aound the 25,= euro but we will refund you this!) and the soon as we have your frame we will send the same day the new frame.I think the whole proces will take between the 8 and 10 days.We do understand that you will miss your frame but we have to do this.Kind regards Alice
    Nej det kanske inte är lång tid för dom men hur fasen ska jag göra som inte har någon annan vagn? Nä, jag har tröttnat på det här en gång för alla.
    ღSigne 071027ღ
  • Emmsan

nämen vet inte om jag vill ha hem min vagn mer om det är sånt strul.. ska dra i handtaget så fort jag har packat upp den .. men guud va spännande iallafall den kommer efter kl 13 ringde de o sa nu

• Cococo

8-10 dagar är LÅNG tid utan vagn, tur att man har en Bee på ingång
    Fick ett till mail nu, skulle kosta ca 40 euro att skicka chassit.
    Bara ut och leta en kartong som är tillräckligt stor nu då... Puh!

• Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-30 12:15:28 följande:
    nämen vet inte om jag vill ha hem min vagn mer om det är sånt strul.. ska dra i handtaget så fort jag har packat upp den .. men guud va spännande iallafall den kommer efter kl 13 ringde de o sa nu
    Spännande! Tyvärr kan ju felet visa sig först efter flera månader.Spar kartongen!
    Cococo skrev 2008-05-30 12:20:04 följande:
    8-10 dagar är LÅNG tid utan vagn, tur att man har en Bee på ingång Fick ett till mail nu, skulle kosta ca 40 euro att skicka chassit.Bara ut och leta en kartong som är tillräckligt stor nu då... Puh!
    Åh, glad att jag sparade min kartong om det nu kommer blir så med mitt med.
    Älskade Noel
  • mamma på vift

Måste bara säga att jag e så glad att jag gjorde det valet jag gjorde o köpte en begagnad från 06 nu när jag ser vad problem ni tjejer har med det nya chassit. Låter ju inge vidare att man ska behöva stå utan i vagn i 7-10 dagar!!! Det skulle jag aldrig klara som använder vagnen minst 3-4 timmar varje dag!

Behöver även lite hjälp....vad för färg på sommarsuflett ska jag köpa??? Har grå bas. Funderar på en sand i canvas?

mammapavift.blogspot.com/ *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Mawe123
    Stargirl skrev 2008-05-30 11:16:25 följande:
    natali@bugaboo.com">natali@bugaboo.com är hennes address.
    Vem är den här Natali, som ni skriver till och skriver ni på svenska eller engelska till henne?

Adressen ska det vara .se eller .com?

Jag är såå otroligt besviken, har fått flera mail från babytrader där de lovat skicka ett nytt chassi så börjar de strula så här nu. Jag vill inte vara utan vagn i 2 veckor och jag vill heller inte lägga ut för frakten i förskott.
    Funderar på att kolla om jag kan häva köpet och och köpa vagn från en svensk butik istället. 
    William 000213, Lowe 070712
  • JohannaJ

någon som haft en varukorg som gått sönder?
    Min har gått sönder i tyget
    Reklamera eller vanligt slitage?

• Lille Mammsen
    JohannaJ skrev 2008-05-30 13:05:32 följande:
    någon som haft en varukorg som gått sönder?Min har gått sönder i tyget Reklamera eller vanligt slitage?
    Tvättad? Kan tyligen gå sönder då!?
  • Lourdes

Jag verkar vara denna enda i tråden som gillar ping pong!

Men min broms till Been strular ju ibland, så nu har PP beställt ett nytt chassi till mig, tackar
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13