• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Amanda skrev 2008-05-30 11:16:17 följande:
    Den stora staden G-berg
    aha!

Nu måste jag verkligen gå ut i solen och ta hand om mina plantor.

cu later
    Älskade Noel
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-05-30 11:19:05 följande:
     Grattis!!! Vi har båda, dottern är 16 mån och både jag och maken är överens vi behöver båda *s* är väldigt fäst vid min Cameleon nämligen
    Tror det är första gången jag köpt en vagn och maken fortfarande efter 1v inte nämt ett ord om att vi har för många vagnar, måste va nåt speciellt med been  och designad för männen, för han gillar den
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2008-05-30 11:13:10 följande:
    Ja, visst är det! Kommer vara så snyggt till min sandbas och gul, orange eller brun topp! Sne har jag en gul åkspåse men de lär väl inte användas samtidigt Tycker inte att det andra gula är lika snyggt!
    Mmm, det citrongula är mycket snyggare, det andra ser lite smutsigt ut.
  • myHappiness

Hmm, babytrader har nu svarat att sån är bugaboos policy och att de inte hjälper mig om jag inte sänder in det gamla chassit.
    Ska nog storprotesteras till bugaboo!
    Ska knåpa ihop ett mail till Natali ikväll, ska ut i solen nu och ev få ett extra UL under läkarbesöket jag har idag!
    Tur att lillen i magen slipper oroa sig över att inte ha nån vagn.

• Fru Indosaurie

myHappiness
    nää men du har skriftligt på att du inte behöver skicka in chassit! dom kan ju inte bara ändra sig! Du kanske har kastat det på tippen för länge sen.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • jessica1979

*suck* Ok...det var ju inga roliga nyheter. Jag slängde precis iväg ett mail till Natali, så får se vad hon säger.
    Hur sjutton ska man packa chassit säkert då? Och måste vi själva stå för frakten?

myHappiness skrev 2008-05-30 11:33:05 följande:
    Hmm, babytrader har nu svarat att sån är bugaboos policy och att de inte hjälper mig om jag inte sänder in det gamla chassit.Ska nog storprotesteras till bugaboo!Ska knåpa ihop ett mail till Natali ikväll, ska ut i solen nu och ev få ett extra UL under läkarbesöket jag har idag!Tur att lillen i magen slipper oroa sig över att inte ha nån vagn.
  • Tejja

Men det sista som lämnar en är ju hoppet och jag hoppas in i det sista att mitt nästa chassi ska funka!

• myHappiness

Fru Indosaurie skrev 2008-05-30 11:34:26 följande:

myHappinessnää men du har skriftligt på att du inte behöver skicka in chassit! dom kan ju inte bara ändra sig! Du kanske har kastat det på tippen för länge sen.
    Mailade dem igen och påpekade detta.
    Ska nog maila bugaboo direkt, de verkar ha fått nog på babytrader.
  • Cococo

Mitt svar från BT nedan. Hur sjutton ska man packa det??? Har ju inte precis kartongen kvar...

Hello

The changing won't take long because we do have here a new frame for you.
    The best you can do is bring your frame to the postoffice (shippingcost will be aound the 25,= euro but we will refund you this!) and the soon as we have your frame we will send the same day the new frame.
    I think the whole proces will take between the 8 and 10 days.
    We do understand that you will miss your frame but we have to do this.

Kind regards Alice

• Corpset

De kanske kräver tillbaka de gamla chassina pga folk har varit svin och säljer det trasiga/reklamerade chassit på t ex Blocket.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13