• jule

Bugaboo tråden nr 13

mamma2003 skrev 2008-04-12 13:26:09 följande:
    Hittade absolut ingenting, fanns ju inga Bugaboo-tillbehör till salu ju! Och förresten så har jag väl de flesta *viskar så inte min man hör*.Förresten så gick jag precis efter dig. När jag höll på att lasta i vagnen i bilen så såg jag en svartvit tunika fladdra förbi vid ett övergångsställe en bit bort och tänkte att "där går ju fröken Västergötland". Men sen såg jag Frogen och insåg att det var du .
    haha du e för rolig . håller m dig om att utbudet va klent för oss bugga dårar , ja, ja d va trevligt att se dig iaf
  • jule
    Hannnas skrev 2008-04-12 16:08:05 följande:
    Pinsam fråga men vad har man eg sittdynan till, menar vad är funktionen? Kalassnygga är de ju!!
    lite mjukare å varmare att sitta på kanske, skulle tro d iaf...

för övrigt håller jag m dig ang zero2four, lustigt va att monter personalen inte visste hur den skulle fällas när mässan starta i fredax , svårt att marknadsföra en grej då när man knappt vet va d e...
  • jule
    mamma2003 skrev 2008-04-17 15:12:04 följande:
    Det var ju en jättefräsch affär ni har i Varberg. De hade både brun och offwhite åkpåse hemma men kan ni tänka er, jag var stark och lät bli! Däremot råkade det slinka ner en solsufflett till Bee .
    hm har du en bee? har jag missat detta !!! hursom vad tycker du då? *kram på dej*
  • jule
    mamma2003 skrev 2008-04-17 19:17:11 följande:
    *long time no see*Jajamän, köpte en Bee för tre månader sedan och har använt den två gånger . Så det var verkligen inte en dag för tidigt som jag köpte den *ironisk*Jag tycker den är grym som sulky. Inte som enda vagn till en liten. Sugen?
    där ser man, hade helt missat d
    hehe d roliga e att jag oxå har en , (tror d va du som la ut min bild i bildtråden... )
    hursom tycker oxå den e super att ha som extravagn å till stora tjejen när hon inte orkar gå för långt
  • jule
    Shoegirl skrev 2008-04-25 12:48:25 följande:
    Man kan använda Camens top direkt - men den sitter lite pösigt. Med Cam-fästen ska den enligt utsago sitta perfekt.Eum... *funderar* Jag tror man bara behövde fästena...Eller var det bågar också *tittar mig omkring i tråden*Jag har aldrig ägt Frog själv...
    räcker m bara fästena...
  • jule
    medea08 skrev 2008-04-25 12:46:02 följande:
    Och det är alltså det enda man behöver för att en Cameleon-suflett ska kunna användas på en Frog? *nybörjare*
    jag har en frog m camklädsel både sittdelsbas å topklädsel å d funkar alldelses utmärkt. bilder finns i mitt galleri om du vill kika
  • jule
    medea08 skrev 2008-04-25 15:21:07 följande:
    Åh, perfekt! Ser jättefint ut. Har du suflettfästen från en cam, eller kör du utan?
    har sufflettfästena, körde utan först men suffletten blev aningen pösig så jag köpte fästena å d e d verkligen värda. har även köpt s-hjulen till cam å har på min frog...
  • jule
    medea08 skrev 2008-04-25 17:43:43 följande:
    Låter bra! Var köpte du fästena? Har mejlat Kidzshop, men inte fått något svar därifrån. Varför har du bytt ut s-hjulen? Är cames bättre?
    bytte för att frogens hjul va i så dåligt skick (köpte en beggad frog på blocket...) å då hade d inne s-hjul till camen som ngn hade beställt men adlrig hämtat ut så då fick jag köpa dem ist...
  • jule

mamma2003 - såg dina vårpimpade buggisar, skitsnygga båda två
    annars allt bra hoppas jag...

• jule
    mamma2003 skrev 2008-04-29 22:21:53 följande:
    Hörrni, är det någon mer än jag som saknar thj? Vart har hon tagit vägen? Jag misstänker att hon tagit med sig mallan brallan och dragit på semester.VARFÖR FICK INTE VI FÖLJA MED?
    mmm tänkt på samma sak, hon gjorde en litet avstamp i min GB imorse... men sen har d varit tyst *saknar*...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13