• jule

Bugaboo tråden nr 13

Aljas79 skrev 2008-05-27 10:35:23 följande:
    Hm, hittade en bild med parasoll och jag tror vi gjort rätt. Det där med "vinklingen" kanske löser sig med tiden...
    tyckte som du i början men man lär sig hur parasollen ska sitta bäst beroende på hur solen står grattis till liten bebbe inte långt kvar nu åsg jag...
  • jule
    SooJuicy skrev 2008-05-27 12:03:26 följande:
    Viiiii, igår fick jag min bee och gudam va nice ned är =)) Riktigt skön att köra nu när man kört in sig på den. Krånglig att fälla ihop tillen början , men har du fått in finessen, I like it Enda nackdelen är att den är tung, så inget för backpackande men istortsett alla andra resor Kan någon svara på detta som flygit med den? Bör man ta av hjulen och tänkte lägga den i bubbelplasten man fick till samt en vanlig flygpåse man får på arlanda.Tror ni det räcker? Har inte tänkt köpa bees transportbag nämligen och kan inte släåa på en extra väska, flyger själv med tre barn.Tacksam om nån kan svara 
    precis så som du tänkte jag oxå köra den dagen d bluir dax för resa trodde d skulel bli sensommaren men du blev vi m hus ist nursom jag sparade iaf bubbelplasten
  • jule
    Amanda skrev 2008-05-27 14:44:21 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-05-27 14:28:08 följande:
    Jag tror att rean bara gäller i butik.Är det någon som vet något om det?
    jag fick ta del av rean men bor i gbg så d skickar men d tar multum för frakt kontra andra butiker, tycker d e riktigt meckiga på simpleworld, ingen koll. har dock pratat m en mkt trevlig tjej där, nathalie tror jag hon hette... men resten katastrof!!
  • jule

mallan brallan skrev 2008-05-27 20:25:23 följande:

mollan nu: Ja! Jule sa oxå att hennes såg annorlunda ut...Jag köpte min (sonens) vagn på Familjetorget här i e´stockholmo för några dagar sedan! Byggd januari -08 har jag för mig att det stod.
    ah då va d inte bara jag som hade denan typ av vagn då ... men var ser man vart vagnen e tillverkad? ska gensat kolla min oxå men jag köpte min från kidz...
  • jule

har samma som mollan nu

men hur löste du det mollan nu med selet eftersom vi inte verkar ha "hålen"? som mallan brallan å fru Indosaurie...?

hm, men tycker ni inte att d e märkligt att vi ändå har olika utformanden på vagnen för d finns väl officielt bara en modell av bee eller...?

• jule

mollan nu skrev 2008-05-27 20:53:39 följande:

mallan brallan det är inte ett hål utan, hm hur förklarar man, flärpen är som en tunga som hänger ner där. äh jag fixar en bild till..
    som sagt har exakt samma modell på min bee som mollan nu å eftersom hon fotar så tänkte jag att d blir lite överkurs om även jag ska mecka m kameran ikväll hoppas d e ok mallan brallan
  • jule

fröken ida skrev 2008-05-27 20:57:55 följande:

Men är inte en skilland mellan amerikanska och europiska buggar. Siter inte selen fast så man inte kan byta bastyg eller pratar ni om nått annat?
    om du menar oss pratar vi om bee men helt rätt på camen e d olkka hur selet sitter i basklädseln
  • jule

Fru Indosaurie skrev 2008-05-27 20:58:46 följande:

vi pratar om Bee, jag och mollan nu har vagnar från Usa men dom är olika
    å jag å mallan brallan från sverige å d e ju oxå olika..., alltså du å mallan brallan har samma jag å mollan nu har samma, märkligt... hänger du med
  • jule

mallan brallan skrev 2008-05-27 21:12:09 följande:

Okej okej, då måste det vara såhär!Folk har typ irriterad sig på små-detaljer på Beet och då har Bugaboo helt sonika gjort om det! Eller vad tror ni??
    tror som du men d hade ju varir trevligt om man vetat d från början... köpte ju min i feb 08 å hade ju gärna haft den förbättrade versionen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13