• jule

Bugaboo tråden nr 13

Bellahhh skrev 2008-04-03 09:37:29 följande:
    Kom igen nu girls... ska man byta geckon mot en cam eller ska man behålla geckon å byta till Bee i sommar? Min Gecko är två veckor gammal ung. ..Eller ska man ha kvar geckon rent av? Noah är 20 mån
    byt mot en bee sen... fast ska ni ha fler kanske d e bättre att satsa på cam å spara till bebis...
    hur mår ni, bättre hoppas jag?
  • jule
    Bellahhh skrev 2008-04-03 09:52:37 följande:
    Nej ingen mer bebis i sikte jag och Noahs pappa har ju gått skilda vägar plus att han är militär och aldrig är hemma nästan och jag har mitt plugg, känns en bebis väldigt långt borta.. Jag har nog att göra med en liten buse här hemma, speciellt efter denna persen med hans sjukdom ! Jaaa finally är vi utskriva, de trodde det var något ADEM-virus som jag inte har någon aning om vad det är för något. Ska ringa nu och be dem förklara lite.
    ok, tråkigt att höra om dig å Noahs pappa (fast d kanske inte e helt fäsrkt... har inte hängt med...) iaf då tycker jag absolut att du ska satsa på en bee till sommaren...
  • jule
    Bellahhh skrev 2008-04-03 10:03:08 följande:
    Hehe dt var runt nyår, och dt är i de flesta fallen jäkligt skönt, om än tråkigt.
    ok, ja alltid tråkigt att gå isr men ibalnd nödvändigt...
    skönt att höra att ni e hemma igen iaf

nu ska jag ut m mina troll i solen!
  • jule
    misshallonsaft skrev 2008-04-03 14:17:47 följande:
    vad kostar basen då? men de är flecce tyg på toppen å jag vill ha canvas så får ändå byta toppen.
    sittdelsbas kostar 880:-
  • jule
    supermami skrev 2008-04-04 22:42:49 följande:
    pa min bee sa laser sig bada, den enda jag inte tycker om ar att framhjulen rullar vidare.Tycker den ar trog, svart att fa ihop och falla ut.
    har samam problem, att den e lite trög men vad jag förstod d som så är d just i början innan den "sätter" sig eller vad man ska säga... sen upplever jag den mkt trögare när sitsen är mot mig än framåtvänd, e d samma för dig?
  • jule
    supermami skrev 2008-04-04 22:54:45 följande:
    har inte provat framatvand? Ar radd att vi ska slita sonder vagnen, men den maste vall vara talig?Tjejen i affaren dar vi hamta och killen min vecklade ut den forst och missade det grona strecket pa ena sidan. Och vi satte varan lille dar..... tur att man ar med =)
    ja den e lite lurig på d faktxit, va tur att d inte hände lillen ngt...

ja jag e oxå rädd att slita den i stycken menjga tror inte att d ska var ngn fara bugaboo har ju alltid annars oerhört bra kvalité i sina vagnar
  • jule
    supermami skrev 2008-04-04 23:04:51 följande:
    hmmm, BORDE inte bade
    hur man fäller upp vagnen menar du? ja absolut. har märkt när jag besökt d stora kedjorna som babyproffsen här i gbg så vet jag oftast mer än vad expediten vet om vagnen jag förtillfället har siktat in mig på va så roligt när vi skulle köpa vår P&T då fick jag förklara ist för tvärtom min man bara garva å tyckte d va komiskt att jag som kund visste mer om produkten än säljaren öite OT men iaf
  • jule
    supermami skrev 2008-04-04 23:02:43 följande:
    jule: tycker att dom som saljer bade veta lite:/Vad har du farg pa din?
    hm, färgen på min i svart å jag köpte min bee från KIDZ å thj har ju stenkoll men kunde ju av förklarliga skäl inte dema den för mig
  • jule

Hs Bobbo skrev 2008-04-04 23:13:10 följande:

Tror inte vi behöver vara oroliga för att våra bin är tröga när de är nya, även en försäljare jag fick den demad av sa att de är så i början. Och personligen tycker jag det är bra, för då känns det som att risken är mindre att den börjar "glappa" o så sen.
    ja d har du rätt i hursom så e jag iaf väldigt nöjd m vårt lillabi , dene så liten å söt..
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13