• jule

Bugaboo tråden nr 13

hello girls nu har jag precis beställt en bee e ju livsfarligt att hänga här i tråden m er men nu har jag lovat mig själv å maken att nu e d stopp ... iaf för ett tag

• jule

tullis - el kanske frog du sett...

har lagt in lite nya bilder på min frog m annan klädsel + åkpåse i offwhite ngn som vill lägga in dem i bildtråden, jag e ju inte PLUS... så vore d snällt

• jule

thj - tror du jag har min bee imorgon...

om du har tid vill du lägga in mina nya bilder i bildtråden, så blir jag nnu gladare än va jag va när maken gav klartecken för en bee

• jule

thj- *puffar* för min fråga igen, får jag paket på posten imorgon håller tummarna stenhårt

• jule

thj- åååh längtar....

Kajsan - vet precis hur du känner ett under att maken gick m på detta

• jule

ngn som vet hur åkpåsen till cam passar i been? längtar som en tok på min bee nu

Bellahhh - såg att din son inte mådde så bra, hur e d m han nu? *tänker på er*

• jule

thj, ok va bra att åkpåden passar till been oxå har inboxat dig vill du kika?:_)

Bellahhh - va skönt att han verkar piggna till e ni på östra? isf e vi nära bor inte så långt därifrån håller tummarna för er att han e på benen snart å ni får åka hem. *kramar om er* appropå åkpåse, tycker jag ju (lite partiskt) att offwhite e skitsnygg kanske inte så praktisk men iaf, har en själv som jag tänkte ha i been när jag får den annars e nog khaki snyggt, roligar eiaf m lite ljusare färg såhär mot vårkanten å had ed inte helt otippat kommit världens snöstorm i förrgår så hade d ju varit riktigt vårigt här i gbg nu längtar...

• jule

thj - inboxa dig igen... men hursom tack så mkt för hjälpen, du e den bästa!!! ringde till ica, schenker kommer in efter 13... sååå glad idag blir vi m bee

• jule

Bellahhh - bidl finns som sagt i bidltråden på min vita åkpåse annars kan du alltid kolla i mitt galleri
    kram!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13