• jule

Bugaboo tråden nr 13

pluttebarn skrev 2008-05-15 21:14:57 följande:
    En fråga till er experter: Passar klädsel till camelon även till frogg? Åkpåsar o sånt, är det samma till båda? tänkte ev köpa denna, vad tycks? www.blocket.se/vi/16135434.htm
    ja klädseln passar, har cam klädsel på min frog, bild finns i mitt galleri om du vill kika
    suffletten sitter dock bäst om du byter till camens sufflettfästen annars blir den lite pösig...
  • jule
    medea08 skrev 2008-05-17 12:31:42 följande:
    Nu har jag frågor om Cam-klädsel på Frog igen. Jag vet att man måste ha camens suflettspännen, men måste man ha suflettbågen också? Eller fungerar det med frogens? Liggdelslock och sittdelsöverdrag, passar de också på frog?
    [/citat]
    lycra skrev 2008-05-17 17:03:20 följande:
    [citat]
    Har en fråga :)Jag har en frog, men vill köpa ny klädsel. Om jag köper ett komplett paket, vilket av det passar då på min frog? Sittdelslocket passar väl inte eftersom jag inte har blixtlås på liggdelen? Eller har jag missuppfattat? Sufletten passar om jag köper till camens fästen. Men passar sittdelsklädseln?
    d räcker med camens sufflettfästen bågarna passar ändå. ang. liggdelslocket så funkar d ju inte eftersom frogen inte har ngn dragkedja däremot kan man ju modifiera locket m kardborreband ist så funkar d ok (mallanbrallan härinne hade fixat d snyggt för 100 år sen när hon ägde en frog ) sittdelsklädseln funkar däremot jättebra
    bilder finns i mitt galleri m camklädsel på en frog å jag har både basklädsel å topklädsel till cam....
  • jule
    quags skrev 2008-05-18 19:09:35 följande:
    Funkar sufflettyget till Cameleon på Frogen? Någon som vet? Eller om man kan köpa ny sufflett till Frogen någonstans?Vad får man för en en begagnad Frog? Från -05, inkl åkpåse?/quags
    [/citat]
    quags skrev 2008-05-18 20:08:38 följande:
    [citat]
    Är det någon här som har Cameleons framhjul till Frogen? Funkar det bra?
    har båe sufflett, bas å topklädsel samt framhjul som tillhör camen på min frog å d passar utmärkt d enda är att du behöver byta frogen sufflettfästen till camenssufflettfästen. bild finns på min hybrid i mitt galleri om du vill kika.
  • jule

thj - lite OT men har jag lyckats lägga till dig på msn?....

• jule
    thj skrev 2008-05-19 09:09:11 följande:
    Jajjamen..Ikväll om du har tid och lust?Ska vi stämma träff?
    gärna e troligtvis inne efter kl 21 kanske 22... ses då hoppas jag
  • jule
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-19 22:02:48 följande:
    Vad för slags åkpåse har ni nu på våren? Jag vill ha en som inte är tokvarm..
    jag kör fortfraande buggans egna.... fäller bara ner locket så den endast e i nederkant på benen, tycker d e gasnka praktiskt m åkpåsen kontra filt iaf än så länge när väderleken varierar så oerhört
  • jule

The Johanssons skrev 2008-05-20 08:42:09 följande:

Någon som har bild på grå bas , offwhite topp OCH varukorg?
    tror inte offwhite finns i varukorg... men kan ha fel
  • jule

antingen på bugaboos egna hemsida annars har KIDZshoppen ett bra utbud, tror d har allt där...

• jule
    Liinda83 skrev 2008-05-23 15:12:32 följande:
    Ja precis att ändra lutning på den. Fast pratar du inte om cam nu???Ang ändra läge på alltså....Eller är det jag som är ute óch cyklar?
    tror hon prata om cam blev lite förvirradsjälv... men jag förstod på ditt sista inlägg att du fått kläm på d grattis till biet!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13