• jule

Bugaboo tråden nr 13

som vanligt så skriver jag här när jag behöver hjälp...

verkar som om hela min bugga börjar braka ihop :( nä skämt åsido men nu e d så att d gnisslar lite lätt i ngt av hjulen (tror de e swivelhjulen) hur smörjer jag upp dessa på bästa sätt? har inget underhållningskit då jag köpte vagnen beggad å glömde fråga efter det...

vore bra om ngn härinne vill svara snart e så irriterande...

• jule

*puffar* för min fråga ang. gnisslande swivelhjul...

• jule

dinana - jo förmodligen men vilket finsn d ngt särskilt... e lite trög påsånt där

• jule

hm, var exakt ska jag smörja, vid hjulaxeln eller? hehe e så talanglös

• jule

när kan man börja använda sittdel? sonen börjar bli lite missnöjd m att ligga i vagn när han e vaken, verkar som om han vill se mer... han e 4 mån på lördag
    vet att frågan varit uppe förut men orkar inte gå igenom alla inlägg i gamla tråden...

• jule

modestyclara å Hannnnah - ok d låter ju som att d e ok då, testa skadar ju inte i värsta fall byter jag tillbaka, va mest rädd för att ryggen skulle belastas fel... men som sagt d e en kille som e väldigt nyfiken på världen å som har varit stabil i nacken mer el mindre sen han föddes, vila på axeln å gosa e inte hans melodi alls...

• jule

Hannnnah - ja jag tänkte mest på liggandes å halvsittandes helt upprätt känns väldigt upprätt så här tidigt... va mer att kunna ha möjligheten att vinkla upp honom lite när han e vaken vilket han e oftare å oftare i vagnen numer...

• jule

ja jag hoppas d iaf vi får se...kram på er, nu ska jag förebereda sonens namnfest vi ska ha på lördag

• jule

mallan brallan - valet e enkelt ferrari till trots... men denim + offvit slår allt! riktigt snyggt och enklet inte som beckers färgskala som du uttryckte dig har sagt d förut å säger d igen, jag garvar ihjäl mig varje inlägg du glr

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13