• jule

Bugaboo tråden nr 13

thj - jag behöver lite råd å hjälp!...

• jule
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 08:54:29 följande:
    Hejsan Hoppsan!Nu är det bara en månad tills jag får använda min vagn... äntligen! Snart kommer den lilla krabaten (hoppas jag).Har funderat lite på det där med åkpåse, fungerar vilken som helst till Buggan? Är Buggas bra vintertid eller bör jag satsa på en tjockare?
    grattis till kommande bebis !

buggans egna åkpåse är den som funkar bäst eftersom den är gjord för vagnen och den funkar utmärkt under vintertid. jag har haft både buggans egna åkpåse samt en åkpåse fråån 7 AM nu under vintern men mest för att variationen eftersom buggans räcker egntöigen (tyckte bara att 7 AM´en e så himla fin... ) bild finns i mit galleri m båda påsarna i om du vill kika...
  • jule
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 09:14:59 följande:
    Tack Jule och thj! Kul med snabba svar. Då tror jag nästan att jag nöjer mig med den. Lite för lat för att springa runt och leta med min tjockismage hihi... Vart kan jag hitta den billigast? En brun får det nog bli
    hm, tror nog d e samma pris på buggans egna åkpåse överallt iaf i sverige. men har du bekanta i usa som kan köpa en där så blir den ju billigare
  • jule
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 09:22:07 följande:
    jule... dåligt med bekanta i usa... vet du någon bra webbshop? eller blir det billigare i butik?Här finns bildermildamaranger.blogspot.com/search/label/Barn
    kidzshoppen e bra, thj härinne e d som har den å hon e en pärla!
    annars har ju alla återförsäljare av bugaboo även påsarna..

måste ge hungrig bebis lite mat återkommer...
  • jule

mallan brallan - va å kika in i bildtråden härom dagen å undrar hur di fixat m selen?

• jule

mallan brallan skrev 2008-05-26 10:17:54 följande:

Jo det ska jag tala om för er mina damer!Jag började med att pilla loss dom vita fästena för selet på baksidan, sen trockla UT selet så att det bara satt fast uppe vid axlarna liksom. För att komma åt ordentligt är man tvungen att lätta lite på dynan. Men sen är det liksom bara att tråckla!Det sitter ju två vertikala hål på sidan av ryggstödet, därigenom trädde jag selet å sen satte fast bak igen. Förstår ni? jag kan ju ta lite bilder om ni vill...
    ser att du e offline nu men du GÄRNA bilder min amningshjärna fixar inte denna beskrivning helt....
  • jule
    Lottetottan skrev 2008-05-26 11:03:56 följande:
    Hej tjejer!Jag befarar att jag fått punktering på höger framdäck. Bromsen funkar inte, och det spelar ingen roll hur mycket jag pumpar in luft, däcket fylls inte ändå... Vad göra? Åka till en cykelhandlare, barnvagnsbutik eller har ni något bra tips på hur man snabbt och lätt kan lösa det ändå? Är ju beroende av vagnen, så snabbaste lösningen tas tacksamt emot!
    nu hänger jaginte med alls, har du terränghjulen på ?
  • jule

hehe ja då e jag med... ja d verkar ju som att du fått punka men jag vet inte hur man ordnar sånt...ledsen... nu måste jag tyvärr sticka å hämta min stora på dagis... hoppas att d löser sig för dig iaf

• jule
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 13:15:15 följande:
    VARFÖR finns inte svart bas???
    jag har!!! men jag har en frog
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13