• jule

Bugaboo tråden nr 13

thj - tack, har precis kollat:-9

thj skrev 2008-03-30 12:22:07 följande:
    Kollar nu
  • jule
    Kajsan skrev 2008-03-30 13:27:17 följande:
    Efterlyser foton på Bee, ni som har kan väl räcka upp en hand?
    bild finns på min i bildtråden... el i mitt galleri
  • jule
    Kajsan skrev 2008-03-30 19:48:20 följande:
    Nu är det bstämt, det blir en bee från kidzshopen ikväll!Men jag funderar fortfarande på om man kan ha åkpåse istället för babybestet?Vad tror ni?
    personligen tror jag nog ändå att d räcker m åkpåsen då nesten kanske blir liten ganska fort... vet inte om det stämmer eftersom jag inte har den själv men den ser lite liten å trång ut. sen går vi ju mot varmare och ljusare tider så åkpåsen kanske räcker. sen vet jag ju att du har en åkpåse från 7 A.M och den e ju väldigt bonad å tjock så den funkar ju nästan som nesten. har haft min i å d funkar suveränt
  • jule

den ska vara så en del av fjädringen el vad man ska säga. grattis till köpet av en supervagn har en själv som jag älskar

• jule
    Syrran79 skrev 2008-03-31 10:30:23 följande:
    Svar på #2576
    Tack för ditt svar! Skönt att veta att det inte är ngt fel på vagnen!
    ja d behöver du inte oroa dig för.... är du nöjd annars?
  • jule
    Kajsan skrev 2008-03-31 17:17:05 följande:
    Thats me skrev 2008-03-31 16:40:52 följande:
    Hotmail strular, många som har hotmail har så "bra" spamfilter att de inte kan ta emot från mejlinglista.Om du kan ändra inställningar på något sätt kanske det funkar bättre?
    ah, ja d förklarar varför jag aldrig fick ngt svar från dig för 100 år sen trodde du dissat mig... å sen kom jag mig inte för att fråga igen...
  • jule
    milizza skrev 2008-03-31 14:28:24 följande:
    Vad är den stora skillnaden på en cameleon och en frog?Vet att den inte säljs i sverige längre, är mest nyfiken
    har en frog men jag har köpt till cam swivelhjul fram + att hela min frog nu har camklädsel så egentligen blir de enda skillnaderna strl på ramen (camens e lite större) samt att camen har höj och sänkbart styre... bild finns på min hybrid i mitt galleri
  • jule
    thj skrev 2008-03-31 19:25:13 följande:
    vem ??Kramizz
    sök på medlem ditten datten här på FL hur fina som heslt har spanat in ett par men får väl hålla i plånboken eftersomjag helt oväntat gick å köpte mig en bee härom dan
  • jule

FL Lisa skrev 2008-03-31 19:25:54 följande:

hon heter ditten datten här på FLjag funderar också på att beställa från henne..men jag kan inte bestämma mig för vilken/vilka förger
    du hann visst före
  • jule
    Kajsan skrev 2008-04-01 09:58:00 följande:
    Nån som behöver syskonvagn? Lite dyr kanske, men vi Bugga ägare bryr ju oss bara om att det ska vara dyrt och exklusivt www.blocket.se/vi/15760018.htm
    hehe han måste ju ha slintit på tangenterna
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13