Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

Bugaboo tråden nr 13

När jag hämtade dottern på dagis i går fick jag en lustig kommentar från en i personalen:
    "ni har ju en sån rolig vagn, den ser ut som en rullator och då måste den vara himla bra. För inte skulle man dra runt på en så konstig(tror hon menade ful) vagn om den inte var jättebra att köra."
    Och jag håller med, inte snygg men ack så skön att köra.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    mamma2003 skrev 2008-05-07 12:21:43 följande:
    Hahaha, det var ju ett bra sätt att få en förolämpning att låta som en komplimang! Jag kommer heller aldrig att tycka den är snygg... Men min man som aldrig har en åsikt om någonting tycker att den är superfin :-/.
    Verkligen

min sambo sa:  ja men det är ju en bugaboo. Det säger allt tycker jag
  • mollan nu

bild på larven på cam tack
    Vi är borta över helgen utan larv och jag vill veta bums hurset ser ut.

• mollan nu
    Kajsan skrev 2008-05-09 23:02:38 följande:
    Nu ni, nu har jag provat larven på cam.Inte helt optimalt på liggdelen ivarjefall, ramen är ju längre än Been.Men det funkar ju, nästan Synd att det inte finns nåt liknande till camen, den är ju skitsmart!Bild finns i galleriet.
    ja helt 100 kanske det inte var men det funkar hyfsat.
    Liknande till cam tas gärna emot
  • mollan nu
    Hs Bobbo skrev 2008-05-11 23:40:27 följande:
    Hittade i vart fall rätt tråd o la in bild på Alvins sommar-Bee!!
    Snyggt!
    Har du sytt dynan själv? Jag tänkte sy en egen men vill inte ha flärparna på sidan då vagnen blir ännu smalare. Men det kanske ser lustigt ut utan?
  • mollan nu
    Mållgan skrev 2008-05-12 13:34:34 följande:
    Försöker igen med samma fråga;)Hur har ni bäddat åt era bebisar i liggdelen?Funderar på om man ska ha täcke och sånt i sommar eller bara underlakan o filt. På vintern har man väl bara åkpåsen?Har man kudde i vagnen?
    Vi hade madrass, plastad frotte, en frottehandduk och sen lakan. La jag Alma rakt på plastade frotten svettades hon järnet. Alltid två filtar med, en tunn bommulsfilt och en tjockare i velour. Kudde hade vi oxå, mest för det var gulligt

På vintern var det tunnare overall och åkpåse. Jag bar ofta Alma då hon var en bärfis så overall var ett måste.
  • mollan nu
    thj skrev 2008-05-14 08:26:10 följande:
    hej!Det funkar med cam parasollen,du får med två fästen.kramizz
    Mitt gamla parasoll alá -07 passar perfekt på bee och det har bara ett fast fäste.
    Vad är skillnaden på det nya?
  • mollan nu
    Kajsan skrev 2008-05-14 11:12:37 följande:
    Nä, jag tänkte ha det.Och det hade funkat alldeles utmärkt.Men jag är för barnvagsskadad för att behålla endast en, så nu har jag 6 st.Men det hade funkat utmärkt, jag byter bara efter humör jag
    men hur i hela friden får ni plats hemma? Vi har två vagnar i hallen och jag blir galen på dom. Har ni ett extra rum bara för vagnar hemma kanske
  • mollan nu
    Höst06 skrev 2008-05-14 11:33:01 följande:
    Hade ni tagit med Camen till Turkiet till en 10 månaders eller ska jag tänka om???
    vad skulle du ha som alternativ?
  • mollan nu
    SooJuicy skrev 2008-05-14 11:35:22 följande:
    Har oxå haft 6 vagnar samtidigt som mest, nu är det bara 4 som förgyller vår hall Dock har jag o min man lite olika åsikter om det tar plats eller inte
    hehe, ja det kan jag tänka mig. hos oss tyckte sambon att Camen kunde flytta upp på vinden eller in i barnvagnsrummet. Icke! Vi ska ta bort en garderob så den får plats i stället
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13