-
Aha. Jag beställde min bee från Neiman Marcus och tänkte om jag missat något extrakulmamma2003 skrev 2008-04-06 09:03:28 följande:Neiman Marcus
-
vi har oxå ett "sopsäcks" regnskydd från brio. Bugaboos tar ju upp halva varukorgen.
-
Jag gillar parasoll. Sätter man det på bygeln så kan man trycka det rätt nära sufletten och man slipper hålla på att vinkla om. Man kan dessutom ha sufletten nerfäld om man vill.
-
men varför har inte gucce några lösa toptyger til cam!
-
De äldre chassin har en skruv man drar åt. Och den går dra åt hur hårt man vill vilket inte snäppfästet gör.
-
En till vagnvägrare här. Fram till ca 6 månader stog vagnen och skärpade. Sen köpte vi en bugga och vips var det mycket roligare med vagn!
Använde mig av trikåsjal fram till förra sommaren då det blev för varmt. Sydde en egen sele som var perfekt ute på sjön där vagn inte funkar. Ska se om jag hitar en bild.
-
-
AnniPanni: vart bor du?
I stockholm finns en butik i Vasastan, vid hälsingehöjden. Minns tyvärr inte namnet men på http://www.sjalbarn.se/ hittar man den.
-
tack!Infinite Joy skrev 2008-04-09 08:13:17 följande:mollan: åhå, vad duktig du är på att sy. Snygg! -
ja den är det!Knyttet och K skrev 2008-04-09 09:17:50 följande:mollan nu skrev 2008-04-09 08:20:05 följande: Det är nog www.sjalar.nu du tänker på. Jag tror de har ett showroom i närheten av Odenplan.