Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

Bugaboo tråden nr 13

Dis skrev 2008-03-29 22:08:54 följande:
    Om de inte säljer Bee på babytader längre..ska jag köpa från den amerikanska butiken eller äter frakten upp det jag tjänar?
    du får betala tull så det lönar sig inte att köpa från usa så länge du inte hämtar hem den själv. Kanske har någon bekant som ska dit snart som kan ta den med sig hem?
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu

Någon som kan rekomendera en site i usa som säljer bugaboo?
    En bekant ska ta hem en bee åt oss Ska beställa en som ska skickas hem till honom och jag vill ha en bra site där man verkligen får det man köper.

• mollan nu
    Bubbibalubbi skrev 2008-03-30 16:24:26 följande:
    mollan nu skrev 2008-03-30 16:10:39 följande: Kan inte er bekante gå och handla en i butik?
    nej det hinner han inte.
    Lourdes skrev 2008-03-30 16:24:29 följande:
    Tack!
  • mollan nu
    MsPink skrev 2008-03-30 17:21:27 följande:
    Måtten på vagnen är väl samma? Åkpåse ser man kanske inte på samma sätt, men topptyg? Ser det annorlunda som fult ut?
    ¨måtten är de samma, bara att midjebältet sitter annorlunda. Kommer fram ur ryggen mot europeiska fram på sidorna. Åkpåsen har massa hål så den passar båda vagnarna. Men toptygerna har inte det. Men kan du sy ett knapphål är det inga problem att göra nya hål i toptyget.
  • mollan nu
    WilliamNellyJamie skrev 2008-03-30 21:23:24 följande:
    kajsan jag har låst sida men lägger  in dig
    får jag oxå komma in och titta?
  • mollan nu
    Fru Indosaurie skrev 2008-03-30 21:22:06 följande:
    är det bara cerise som kommer till sommaren? vet vi vad "sommaren" innebär?
    i usa går den beställa från maj. mer stog inte.
  • mollan nu
    myHappiness skrev 2008-03-31 20:33:14 följande:
    Har min vagn fastnat??? Den kommer ju ingenvart.28.03.2008 16:32 0512 Rijssen (NL) Einrollung 28.03.2008 22:12 0052 PK Best (NL) HUB-Durchlauf Sen har det inte hänt nåt. Har ni kunnat spåra den hela vägen, eller slutar spåren då den anländer till sverige. kollinr kanske görs om då till ett svensk?
    vår vagn gick av misstag till england en sväng innan den kom hit. MInns inte datumen men det var först en reg i holland, sen en i danmark dagen efter. Samma kväll var vagnen ankomstreggad i england. Dagen där på ringde jag babytrader och frågade vad som hänt. Lite tjabbel och två dagar senare var vagnen registrerad i Holland igen. Sen hände inget förrens samma dag jag fick vagnen, då kom det upp gamla registreringar på postens hemsida. Prova sök där, det stårhur man ska göra för att använda utländska kollinr.
    Totalt tog det 7 vardagar att få hem buggan.
  • mollan nu

Kajsan: bee md cam påsen, hur gjorde du med sufletten? Jag vet inte hur det ser exakt på baksidan av bee men det ser ut som man sätter fast sufletten med knappar. Jag antar att det är hål för dessa knappar i bee åkpåsen men inte i cam påsen. Har du inte darig över flärpen över ryggen?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13