Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

Bugaboo tråden nr 13

Jag tänkte så här ang. åkpåse: ta samma färg som basen så kan man byta färg på topptyget utan att behöva bry sig. Förvisso använder man bara sufletten tillsammans med åkpåsen men ändå.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    Kajsan skrev 2008-04-10 10:56:50 följande:
    Ok , superviktig fråga:Jag har ju köpt en syskonvagn, och ska köpa en Phil&teds mjuklift att ha i.Nu var det ju nån som hade en sån i sin Bee, och det är ju underbart om jag kan varva!Frågan är nu: Ska jag köpa svart eller orange mjuklift?Syskonvagnen är svart och been har gul suflett.Vad tycker ni?
    Jag har bara sett en orange phil&teds på lite håll men den såg lite blek ut i färgen. Jag tycker Bugaboos är snyggare. Men vagnen kanske var solblekt?
    Men är den samma färg som buggans så vore det sketasnyggt!
  • mollan nu
    mini2007 skrev 2008-04-11 02:36:54 följande:
    Vart/vilken butik köpte du i?mollan nu skrev 2008-04-10 22:57:45 följande:
    neiman marcus på nätet
  • mollan nu
    mini2007 skrev 2008-04-11 10:08:24 följande:
    Verkade dom schyssta att ha att göra med?Köper nog på plats i Fort Lauderdale, men vill köpa av butik man lätt kan kontakta från Sverige om fel uppstår...Grattis till biet!!!mollan nu skrev 2008-04-11 09:45:43 följande:
    Ja jag är jättenöjd. Fick problem med betalningen då jag uppgett fel billingadress men det kunde vi chatta oss ur
    Deras kundtjänst har öppet dygnet runt vilket är en verklig fördel när man bor här på andra sidan.
  • mollan nu
    mallan brallan skrev 2008-04-11 21:47:47 följande:
    mollan nu: Oh! Berätta allt! Jag har ju oxå beställt från Neiman Marcuså de känns fan inte alls bra... vad gick hela skiten på? hur lång tid fick du vänta?tycker du att dom varit trevliga och tillmötesgående?
    592.73 dollar för bee med en mugghållare blev det.
    Jag sjabblade till det och uppgav fel adress. Dom mailade mig och bad mig ringa upp. Eftersom min engelska är rätt piss hjälpte en kompis mig att ringa, hon har bott i usa så hon är med på deras sjuktsnabba amerikanska. Hon chattade med dom online först oxå men ett samtal behövdes för att lösa det.
    3 kort provade vi (jag hade först ingen täckning på ett av dem sen var svenska banken stängd och sista kortet gick igenom) och jag tycker kundtjänsten var väldigt tillmötesgående.
    Paketet skickades den 5 februari och kom fram den 9:e vilket jag tycker är helt okej.
  • mollan nu

Vagnen ska åka med en vän hem som tar den som bagage så än vet jag inte vad tullen säger.

Jag förstår att dom inte kan skriva gift på paketet, det skulle dom åka fast för. Gift får vara värt mest 500 sek och tullen är inte så dumma så dom tror att en vagn kostar 500 spänn tror jag.

Men snikigt att dom att inte kunna packa upp vagnen och provdra handtaget.

• mollan nu

* Breezy Suncanopy for Bugaboo Cameleon (39.95 Euro) Suflett
    * Bugaboo Cameleon UV Screen (14.95 Euro) UV skydd över resten av vagnen som inte sufletten täcker.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13