Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu
    Angelinah skrev 2008-04-19 21:40:11 följande:
    En blå åkpåse, sommarsufletter i sand/blå/orange. fleece set i sand/gul, rosa canvas 3 st, denim toppar 3 st, lite småplock som mugghållare o dyl.. skötväske lock i olika färger..sen fanns det massor av andra åkpåsar i alla möjliga färger, rätt mycket OTH stuff.. klädslar, åkpåsar å andra tillbehör..
    en sommarsuflett(till) vore inte fel. Ska nog ta en tur dit på måndag och se om det finns något kul kvar då.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    Kajsan skrev 2008-05-01 22:25:27 följande:
    Jag är bara sååå ledsen över att det verkar omöjligt att sy till Been
    Jag som sett några hemma sydda på ebay tänkte att det kanske inte är så svårt. Ska hämta hem vår bee i morgon så jag vet inte riktigt hur den ser ut vid fästena
  • mollan nu
    Duntoffla skrev 2008-05-01 22:36:53 följande:
    Är man duktig så kan man säkert klura ut det. Jag är tyvärr inte någon sömmerska. Tror också att fästena kan vara lite kluriga
    kanske kan lura mamsen till att sy en suflett, hon har jobbat som sömmerska flera år så hon kanske klarar det.
    Vet du hur fästena funkar, är det som knapphål?
  • mollan nu
    Duntoffla skrev 2008-05-01 22:47:10 följande:
    Ja, hon kan säkert! Jag har ingen aning om fästena tyvärr. Har ingen Bee själv men tycker enligt bild att det ser lite svårt ut....
    Då är det svårt att veta

Ang fästet på midjebältet i usa så ser man bra på den här bilden hur det sitter: http://www.hugsforyourbug.com/popup/2_01.html
  • mollan nu
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-03 21:15:31 följande:
    Finns det något regnskydd förutom bugaboo´s egna som passar på en cameleon ??
    brios, tullsa?, ja de flesta "sopsäckar" som passar pansarvagnar. Vi har en briosopsäck till vår.
    Förresten regnskyddet till bee är bra mycket bättre. Det passar lixom på vagnen
    Vi är sjukt nöjda med vår bee, till och med svärmor sa: "Men den va ju inte så ful, och himla lätt att köra var den, nästan som en dockvagn"
  • mollan nu

Mitt parasoll från 07 passar utmärkt på bee och det har bara ett fäste för er som undrat
    Nu har jag fått uv-skyddet till bee och det ser sjukt kul ut

• mollan nu

Jag kan ta en i kväll! Vart vill du ha väskan

Caeruleus skrev 2008-05-05 23:39:47 följande:
    Någon som har en bild på Bee med en Skip Hop sadle bag
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13