-
Trevliga! Det är det minsta dom är, personalen är jättesnorkig och otrevlig där enligt min erfarenhet. Tacka vet jag barnbutiken och havenNellies matte skrev 2008-03-14 14:45:05 följande:Har hört att Bonti är trevliga men har ingen egen erfarenhet av dem.
-
rött röstar jag på, gult är lixom..... fultAngelinah skrev 2008-03-14 20:06:39 följande:Å ni bugga ägare!!Letar parasoll...Vagnen blir orange bas o rosa canvas, va tror ni om gult parasoll till det? Eller rött kanske
-
Hm den e inte tomte mer svenska mogna tomater kanske. Snygg lixom

-
Skrutthumlan: åh har ni köpt en bee!! Vart köpte ni den?
-
Karln sa just:" Jo när vi var på 4h gården i går så var det inte en endaste bugaboo där, bara massa sunkiga emmaljunga ala 90 tal
Snacka om att vi måste sticka ut" Vi bor i midsommarkransen /sthlm......
-
Någon som har koll på vilken nätbutik i usa som är billigast? LEverans till sverige fixar jag själv såde behöver inte leverera hit.
-
Så här kan du sätta axelremmen (om det finns)Lille Mammsen skrev 2008-03-18 07:49:49 följande:Någon som kan tipsa/visa mig bilder där div skötväskor sitter på bugaboon....vete f-n hur jag ska få till det dvs få div väskor att stanna/sitta kvar på styret utan att glida ner + att jag kan hålla i handtaget utan problem!!
-
Ingen med tips på nätbutik i usa som säljer buggor? Gärna en med någon form av rabatt. Vet att någon skrev om detta för länge sen men jag hittar det inte.
Det verkar som alla tar 529 usd för en bee men om det finns motsvarande babytraders 50 euro rabatt vore det toppen. Kanske kan googla men vet inte vad det heter på engelska.
-
Lourdes skrev 2008-03-18 10:28:01 följande:brorsan ska dit och jag ska försöka få honom att ta med en hem. Tänkte beställa en till hans hotell. -
tack! Ska prova googla. Måste ju ha en bee och 4800 är för mycket för min kassa just numamma2003 skrev 2008-03-18 10:41:15 följande:Har noll koll tyvärr . Men rabatt heter discount på engelska. Testa också special offer.