Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

Bugaboo tråden nr 13

trebarnsliv skrev 2008-04-13 00:23:39 följande:
    Måste man ha plus för att kunna lägga upp en bild i bildtråden?Har tyvärr inte det, men någon vänlig själ kan kanske lägga in min bild på vagnen i bildtråden
    dina bilder är inte tillgängliga för andra verkar det som. Ser bara din gästbok
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    Duntoffla skrev 2008-04-16 09:19:16 följande:
     Undrar samma sak Man får väl hoppas att ngn vill sälja sin.Vad är skillnaden på den gamla och nya? Är modellen olika?
    samma modell men olika nyans på färgen
  • mollan nu
    Duntoffla skrev 2008-04-16 09:33:50 följande:
    Wiiiieee! Fick nu mitt trackingnummer på vagnen. Då måste det ju vara på väg.Ni som beställt från Babytrader- kunde ni söka på numret på Postens hemsida? Jag kan inte det utan ser bara på Hollands sida (fattar nada eftersom det är holländska)
    jag kunde söka på dpd.com när jag beställde. Men de verkar ha gjort om hemsidan.
    Jag kunde söka på postens hemida när paketet registrerats i sverige
  • mollan nu
    molliver skrev 2008-04-16 10:17:45 följande:
    hej har en fråga jag fick hem min nya bugaboo i går den är helt ny beställde den från tyskland,,, men till frågan hur vet man om de är en 07 eller 08 för de står på ena ramen att den är gjord september 07...hoppas ni förstår vad jag mena
    bugaboo har inga årsmodeller på sina vagnar
  • mollan nu
    molliver skrev 2008-04-16 10:53:02 följande:
    men när man sätt på blocket så står de 06 07 eller 08,,, e de när dom köpte den ...
    ja det måste det vara.
  • mollan nu
    Lille Mammsen skrev 2008-04-16 17:18:31 följande:
    bensin mackarn och större matbutiker typ ica maxi o coop forum,babylad säljer oxå...säkert andra butiker oxå! wd-40 kan sprayen heta oxå!
    wd-40 och silikonspray är inte samma sak. wd-40 kladdar och är fet vilket silikonsprayen inte är.
  • mollan nu
    Fru Indosaurie skrev 2008-04-16 16:37:10 följande:
    japp, smörja!och då kommer följdfrågan, var köper ni silikonspray? clasohlson har har jag sett men jag orkar inte åka dit.. finns det på bensinmackar?
    men du som har nära till solna och classe.
  • mollan nu
    Hannnas skrev 2008-04-17 21:13:28 följande:
    Nä köp ingen säger ju jag... jag har precis slängt upp min på vinden, funderar t o m på att sälja den... till hösten kommer ju måns att ha gått sen ett tag o åkpåse känns då överflödigt... Nu är det ju helt onödigt, varmt ute ju Nä satsa på en snygg filt ist tycker jag
    Är det bara jag som använder åkpåse till en fis på 20 månader?
    Jag tycker det är jättebra om vi ska gå ut för att somna och sen gå in och sova vidare. Bara öppna upp så blir det lagom varmt för att vara inne.
    Hon ska dessutom alltid ha åkpåsen uppdragen upp till halsen.
  • mollan nu

Parasoll, jag köpte mitt för ett år sen och det sätter man på de delar som har skumgummi. Trodde alla var så?

• mollan nu
    Lillpinglan skrev 2008-04-18 23:19:26 följande:
    Ingen som har nåt svar om suffletten? Alltså om den går att fälla fram/ner så pass långt (som på t.ex. Teutonia Spirit S3) att ett parasoll är onödigt?

Det finns tre hack att ha sufletten i: helt nedfält, halvt och helt uppfält. KOlla bilderna i bildtråden så ser du hurdet ser ut. mallan brallans vagn ett par inlägg upp i den här tråden har sufletten helt uppe.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13