-
shit va lika, och att bugaboos delar passar till sen då.....Lourdes skrev 2008-05-17 18:41:40 följande:www.blocket.se/vi/16432202.htm Herregud helt sjukt, kolla in dessa vagnar, får man kopiera så mycket? Självklart inte min annons! -
mallan brallan: jag vill oxå veta hur du fixat till bältet!
trebarnsliv: ja den ser ju bra rolig ut den där joy, men verkar vara bra att fälla ihop. Men allt är väl bra för något. Bugaboo e grymt bra barnvagn, joy är perfekt att få in i bakluckan på en bil
Bromsen är inga problem att justera, ta tag i vajern nere vid fästet till bromsen. Det hittar du nerre vid ena hjulet. Dra upp vajern lite och skruva åt det håll du vill justera.
svea: om du har en ny mugghållare med olika fästen så passar den både bee och cam. Sytråden stängdes, men med tanke på sista tidens flitiga sömmerskor så kanske vi behöver dra igång en ny.
Jag har inte sytt någon suflett själv. Men skulle jag göra det skulle det bli två lager bomullstyg om det räckte. Jag har svart vindstopper typ den som är i polans fleecar hemma jag funderade på att ha som insida på en suflett. Men nu står mest cammen då en bee gjort entre hemma hos oss. Kanske om det bli fler barn....
-
styret måste vara underst när man lägger vagnen ner annars åker varukorgen upp och ner ändå. Den sitter ju fast på främdre delen av chassit.änglamamma skrev 2008-05-23 07:41:45 följande:ja jag undrar samma fråga ang att varukorgen blir uppochner....skiiitdrygt ju... eller räcler d o vända styret kanske...
-
Emmsan: absolut sandbas! Jag har grå och den e.... tråkigt
Tänk dig sand/orange, sand/brun, sand/grön, sand/offwhite, sand/alla snygga toppar jag vill ha bums!
-
! åh då får du kolla på tisdag om det finns demin kvarAmanda skrev 2008-05-23 12:58:35 följande:Tips till Er som vill ha denim topp...Var på Simpleworld på lunchen (ja jag springer där nästan varje dag... ) och där fanns 3 kartonger med denimtoppar, 4 kartonger med gul fleece toppar, 4 kartonger med sand fleece toppar.Köpte en denim topp till en kompis, ord.pris 1200 kr och jag betalade 840 kr.
Vi ska bort i kväll och kommer hem på måndag så jag hinner inte dit idag.
Gick 300 meter på drottninggatan på lunchen. Såg 3! stycket Bee!!!
-
mallan brallan: jag har flyttat på bältet på min bee nu enl. din instruktion dock utan hålen du hittade för dom har jag inte.
Men vet du vad, min och din vagn ser inte lika dana ut. "vingarna" på sidan av vagnen skiljer dem åt. Jag har en söm sydd längst med den böjda kanten medans dina går utåt. Hur länge har du haft din vagn? Eller kanske för jag har en vagn köpt i usa den ser ut så?
-
mysko....mallan brallan skrev 2008-05-27 20:25:23 följande:mollan nu: Ja! Jule sa oxå att hennes såg annorlunda ut...Jag köpte min (sonens) vagn på Familjetorget här i e´stockholmo för några dagar sedan! Byggd januari -08 har jag för mig att det stod.
kankse en förbättring man kommit på. Allt bättre är bra
Min är tillverkad sep 07 och köpt för 2 månader sen i usa. -
indo:

-
jule: lyft på sisten så hittar du serienumret mm på ramen.
-
mallan brallan: vi får ha en bee träff så vi kan jämföra

-
mallan brallan det är inte ett hål utan, hm hur förklarar man, flärpen är som en tunga som hänger ner där. äh jag fixar en bild till..
-
indo: heheh en bugaboo tunga kommer. min mobil muppade just ur men jag ska starta om skräpet.
-
skruttig bild, hoppas ni ser vad jag menar

-
nix...
nu måste jag natta the kid.
-
brun bas/orange top hade det blivit om jag beställt vagn idag.thj skrev 2008-05-30 20:11:01 följande:TjejerOm man kunde vvälja vilken färg som helst på en topp till bugaboo cam.Vad skulle ni då välja?Och till vilken bas.-)Kramizzz -
nej det låter exakt som bonti tyvärr. Skitställe utan service men med spydig personalthj skrev 2008-05-31 21:00:42 följande:Låter inte som bugaboo inte som jag känner till dem iallafall.kramizz -
jag använder både ochTiiina skrev 2008-06-02 10:41:18 följande:Vad är att föredra sommarsuflett och/eller parasoll nu i sommarsolen?
-
svea: nu ligger din bild i bildtråden. Har du sytt sufletten själv? Den var snygg! Och bra ideér med solskydd mm
-
Hur har det blivit kvaddat? Alltså hur ser det ut, någon som vill fota?