• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • trebarnsliv
    SooJuicy skrev 2008-06-02 15:55:01 följande:
    Men nu är du ute och snurrar det går att vinkla o är inte ett dugg svårt att sätta på ramen, är superlätt att fästa. Du har ju redan fått flera svar ang det, så varför fortsätta tjata?
    mitt går inte att vinkla ner mot chassit så att toppen av det pekar ner mot marken när det inte används eftersom jag har det fäst på ramen och den andra mamman jag sett hade sitt fäst på handtaget på sin cameleon. Jag har inte fått med nåt fäste heller som gör att jag kan ha det på handtaget som den andra tjejen har fast vi köpte våra parasoll i april i år i samma färg.

Mitt är dessutom assvårt att få på ramen.
    Tjata, dett är väl ett forum och stör mina frågor och funderingar dig så behöver du väl inte svara.

Tycker bara det är märkligt att vissa får nya parasoll med 2  fästen och vissa dem gamla med 1 fäste och ändå betalar man samma pris. hur kommer det sig egentligen.
    Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • titti76
    Lilaa skrev 2008-06-02 21:27:05 följande:
    Snälla hjälp mig? lånar denna tråd eftersom att jag är i behov av snabba svar och inte hittar nån tråd om first wheels men dessa vagnar är ju ganska lika.Det jag vill fråga om är, tror ni man kan ha endast sittdelen med en mjuklift i en first wheel? den ska användas av en nyfödd?Behöver svar snabbt då jag fått ett erbjudande.
    nej det går inte eftersom sittdelen är "formad" som en stol kan man säga (låter konstigt). Köper du en Bugga däremot så får du med både sitt- och liggdel.
    - nöjd med två? -
  • Vintersjäl
    mallan brallan skrev 2008-06-02 21:23:12 följande:
    Jag saknar min cam... *buhuhu*Been är inte alls lika rolig. sommarfluga: äh, kör en tråkig, typ mörkgrå. Det blir lätt så mycket färger annars.
    Finns det mörkgrått alltså? Har bara sett svarta... Antar att den mörkgrå är i samma färg som basen?
  • oOrosamarängerOo

Men va hände med silverbuggan, skulle NM inte skicka den igen eller avbokade du det?

• oOrosamarängerOo

Men du kan ju vinkla det utmed chassit, upp mot handtagen när det inte används och vinkla det under handtaget om du förstår hur jag menar. Sätter du på det på rätt sätt på ramen då, för är inte svårt att trycka fast om det gör på rätt sätt, superlätt.

• Fru Indosaurie
    SooJuicy skrev 2008-06-02 21:47:43 följande:
    Men va hände med silverbuggan, skulle NM inte skicka den igen eller avbokade du det?
    jag fattar inte vad posten hade emot dig Fundersam
    Jag har fått 4 st paket från NM nu..
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • jule

mallan brallan skrev 2008-06-02 21:23:12 följande:

Jag saknar min cam... *buhuhu*Been är inte alls lika rolig. sommarfluga: äh, kör en tråkig, typ mörkgrå. Det blir lätt så mycket färger annars.
    tycker som du har ju iofs en frog å bee men been står mest still som prydnad i hallen. kör fortfarande frogen mest menbee e brasom komplement

för övrigt så har jag fått snits p selet till bee nu iaf, din instruktion funkade även på min version av bee
  • mallan brallan

usch fru indo, säg inte så. Nu börjar ilskan komma krypandes igen,
    jag har ju kämpat i en vecka med att släppa det där nu.

nä du SooJuicy, Neiman Marcus hävdar att det är nåt fel på posten här i Sverige som inte kan ta emot paketet här. Vagnen har varit här, i Malmö. Men skickades tillbaka till USA.
    När jag mailade NM å frågade vart min vagn tagit vägen svarade dom att den kommit tillbaka å istället för att kontakta mig sålde dom den till nån annan.
    Nästa leverans skulle komma 25:e juli.
    fuck u Neiman sa jag då.

• mallan brallan

jule: vilken tur! själv tänkte jag ta sel-dragningen till en helt ny nivå!
    Jag ska testa att enbart använda midjebälte. ungen gillar inte att sitta tillbakalutad.

kajsan för guds skull, berätta för mig hur man får igenom 3 vagnar till 1 barn!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13