• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    Lille Mammsen skrev 2008-06-02 23:34:04 följande:
    Du lider väl oxå av barnvagns skadan Här har man brukat sjukt mååååånga till 4-troll
    japp ..
    Lustigt nog har det trappat av sen min kära bugga flytta in
    men jag tittar ,men bara lite på UJ *nyfiken på den*
    Kram
  • Noiis

Hallå tjejer,
    Sitter och funderar på om man kanske ska ta och köpa en bilstols adapter till min Cam. men när jag har läst om dom så står det passar till acta graco. Jag har en besafe iZi sleep. är det samma adapter? eller är det olika till olika bilstolar??

• Kippie

LillaMiss PiggyLillaMiss PiggyOnline
    Någon som har hört nåt från Bt eller Bugaboo om chassit?

(vet inte hur man gör liten ruta)

Brukar kika in här iblanddå jag som nästan alla andra haft problem med Cameleonen..

jag fick mail idag ifrån Babytrader
    de skulle beställa ett nytt chassi till mig idag sen när dom får in det så kollar dom det sen skulle dom skicka ett mail till mig med uppgifter om hur jag skickar tillbaka mitt chassi till dom
    sen samma dag som dom får mitt "gamla" chassi skickar dom det nya hem hit.
    Kan i princip inte använda buggan överhuvudtaget just nu.
    Har det vanliga felet + en saknad skruv + en av dom vita knapparna som man justerar vilken riktning man vill ha styret på är paj så den inte klickar fast utan viker sig på ena sidan..

hoppas på snabb leverans!

hur går det för alla andra?

(har inte läst nånting bak i tråden på några dagar nu *dåligt uppdaterad*)

• Kajsan
    thj skrev 2008-06-02 23:19:25 följande:
    Hmm tjejer gissa hur många jag har haft till 8 knoddar
    Haft, ja usch hur många man haft vill man ju inte ens veta Där har jag tappat räkningen
  • Kajsan
    thj skrev 2008-06-02 23:38:41 följande:
    japp..Lustigt nog har det trappat av sen min kära bugga flytta inmen jag tittar ,men bara lite på UJ *nyfiken på den*Kram
    Ja Uj var spännande, när jag väl fick tanken i huvudet gick det inte att stoppa mig.
    Sambon tror på fullt allvar att jag har en släng av Asbergers, och _inte_ nåt illa menat alls mot de som lider av det, utan på fullt allvar
    UJ var sjukt skön att köra, och det är numera stora tjejens vagn.
  • trebarnsliv
    Noas mamma skrev 2008-06-02 23:56:38 följande:
    Hallå tjejer,Sitter och funderar på om man kanske ska ta och köpa en bilstols adapter till min Cam. men när jag har läst om dom så står det passar till acta graco. Jag har en besafe iZi sleep. är det samma adapter? eller är det olika till olika bilstolar??
    Kolla FAQ adressen finns i TS
    Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • trebarnsliv
    SooJuicy skrev 2008-06-02 21:51:50 följande:
    Men du kan ju vinkla det utmed chassit, upp mot handtagen när det inte används och vinkla det under handtaget om du förstår hur jag menar. Sätter du på det på rätt sätt på ramen då, för är inte svårt att trycka fast om det gör på rätt sätt, superlätt.
    Ska sätta in en bild imorgon när jag är lite piggare så då får du se om jag satt det på rätt sätt.
    Jag kan bara vinkla ner det så att det löper längs med ramen, INTE utmed chassit så som jag hade sett på en annan bugga vars mamma går i samma f-grupp som mig och också köpte sitt parasoll i samma veva som jag.
    Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-06-03 00:33:10 följande:
    Ja Uj var spännande, när jag väl fick tanken i huvudet gick det inte att stoppa mig.Sambon tror på fullt allvar att jag har en släng av Asbergers, och _inte_ nåt illa menat alls mot de som lider av det, utan på fullt allvar UJ var sjukt skön att köra, och det är numera stora tjejens vagn.
    Älskar min UJ,äger/ägt....hmmmm totalt 4st antal klädslar,liggkorgar mm till dessa är helt gaaalet Tur att jag endast har BB´s Gecko nu = kan ej köpa så mycket klädslar mm till denna.
  • mollan nu

svea: nu ligger din bild i bildtråden. Har du sytt sufletten själv? Den var snygg! Och bra ideér med solskydd mm

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • sweetlina

En fråga: skulle ni beställa fårn Babytrader lr köpa en cam här i sverige me tanke på att det verkar vara rätt mycke fel på dom med att handtaget glider? Det värsta är att det skiljer ju en del pengar;(

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13