• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Infinite Joy

Nu när ni pratar om bärhandtaget så ser jag att mitt också har blivit "kvaddat"... kan dock fälla in det. Jag har heller aldrig rört bärhandtaget och visste inte att det gick att fälla in. Skumt att det inte var infällt från början. Hur funkar det med garanti?

• Fröken Småland
    Caeruleus skrev 2008-06-03 09:39:48 följande:
    Nu skall jag ge mig på att ändra selen så att den inte sitter mitt i ryggen på lillen. Håll tummarna för mig !!
    *håller tummarna*
  • Azel

Vart finns bärhandtaget på Bee? Har inte sett och sitte inte ens att den fanns

• thj
    Noas mamma skrev 2008-06-02 23:56:38 följande:
    Hallå tjejer,Sitter och funderar på om man kanske ska ta och köpa en bilstols adapter till min Cam. men när jag har läst om dom så står det passar till acta graco. Jag har en besafe iZi sleep. är det samma adapter? eller är det olika till olika bilstolar??
    Om du har en besafe så ska du ha den adaptern som funkar till maxicosi
    Kram
    Kajsan skrev 2008-06-03 00:33:10 följande:
    Ja Uj var spännande, när jag väl fick tanken i huvudet gick det inte att stoppa mig.Sambon tror på fullt allvar att jag har en släng av Asbergers, och _inte_ nåt illa menat alls mot de som lider av det, utan på fullt allvar UJ var sjukt skön att köra, och det är numera stora tjejens vagn.
    Oh vännen kan jag inte få låna din UJ lite
    Kramizz
  • thj
    jule skrev 2008-06-03 09:45:37 följande:
    thj-vill du kika i din GB har en fråga...
    Kollar nu vännen
  • Caeruleus
    Azel skrev 2008-06-03 10:02:58 följande:
    Vart finns bärhandtaget på Bee? Har inte sett och sitte inte ens att den fanns
    Mitt emellan bakhjulen finns det ett handtag i form av en båge som fäster på vardera sida om bromsen.

Nu har jag fått till selen. Fasiken vad mycket bättre det blev!!Dessutom kom jag på något fiffigt. Har alltid irriterat mig på att jag har svårt att hålla undan selen när jag skall lägga ner Tim. Dom hamnar lätt bakom ryggen och knöglar sig. Nu kom jag på att jag kan stoppa ner spännena som sitter på axelskydden i hålen i ryggen. Då ligger hela selen plant mot ryggstödet, super!! Hoppas ni förstår!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13