• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • s v e a
    Caeruleus skrev 2008-06-03 10:21:46 följande:
    Mitt emellan bakhjulen finns det ett handtag i form av en båge som fäster på vardera sida om bromsen.Nu har jag fått till selen. Fasiken vad mycket bättre det blev!!Dessutom kom jag på något fiffigt. Har alltid irriterat mig på att jag har svårt att hålla undan selen när jag skall lägga ner Tim. Dom hamnar lätt bakom ryggen och knöglar sig. Nu kom jag på att jag kan stoppa ner spännena som sitter på axelskydden i hålen i ryggen. Då ligger hela selen plant mot ryggstödet, super!! Hoppas ni förstår!
    Jag blir galen! Vill också ändra ryggfästet på bee, men jag förstår inte hur man tar upp fästena? De andra vita plupparna högre upp på ryggen är ju jättelätta att ta bort, men jag får inte av de nedesta...

och jag förstod inte heller vad du menade med att lägga ryggselen rak ut med ryggen???
  • oOrosamarängerOo
    Bellahhh skrev 2008-06-03 11:30:31 följande:
    hej hej! Noah har kletat tuggummi i buggan... nån som har nåt tips ?? under sisten på sidan där som tur var iaf...
    Lägga i frysen så får man bort tuggumi hur lätt somhelst, men kanske lite svårt med hela klädseln?Fundersam
  • Ms Kanga
    trebarnsliv skrev 2008-06-02 21:27:24 följande:
    mitt går inte att vinkla ner mot chassit så att toppen av det pekar ner mot marken när det inte används eftersom jag har det fäst på ramen och den andra mamman jag sett hade sitt fäst på handtaget på sin cameleon. Jag har inte fått med nåt fäste heller som gör att jag kan ha det på handtaget som den andra tjejen har fast vi köpte våra parasoll i april i år i samma färg.Mitt är dessutom assvårt att få på ramen.Tjata, dett är väl ett forum och stör mina frågor och funderingar dig så behöver du väl inte svara.Tycker bara det är märkligt att vissa får nya parasoll med 2  fästen och vissa dem gamla med 1 fäste och ändå betalar man samma pris. hur kommer det sig egentligen.
    om du inte är nöjd har du enligt lag rätt till 14 dagars öppet köp om du handlat i svensk nätbutik eller så lägg ut parasollet på Tradera, du får säkert bra betalt nu när många färger är slut i butikerna
  • Ms Kanga

THJ: önskefärger: turkos sommar suflett eller tvåfärgade sufletter t ex sand/svart, brun/turkos, basfärg i svart

• fröken ida

Kajsan

Vilken fin skötväska du vann. Jag var också väldigt sugen men min sambo hade inte blivit gladLedsen Han är iofs i Kina och jobbar så han hade inte märkt nått förrän det var för sent.

Älskade Edvin
  • oOrosamarängerOo
    fröken ida skrev 2008-06-03 11:55:50 följande:
    KajsanVilken fin skötväska du vann. Jag var också väldigt sugen men min sambo hade inte blivit glad Han är iofs i Kina och jobbar så han hade inte märkt nått förrän det var för sent.
    Åhh, så du vann den kajsan! surar lite som betalde det dubbla för min men det va den värd
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-06-03 11:30:31 följande:
    hej hej! Noah har kletat tuggummi i buggan... nån som har nåt tips ?? under sisten på sidan där som tur var iaf...
    Frysen har jag hört...får du in den?
  • Lille Mammsen

fröken ida skrev 2008-06-03 11:55:50 följande:

KajsanVilken fin skötväska du vann. Jag var också väldigt sugen men min sambo hade inte blivit glad Han är iofs i Kina och jobbar så han hade inte märkt nått förrän det var för sent.
    Dock så är det ROSA lock så nu jagar jag lock i annan färg ev. 1st på "G"
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-06-03 11:58:26 följande:
    Åhh, så du vann den kajsan! surar lite som betalde det dubbla för min men det va den värd
    Näpp,de va bara lilla jag......
  • thj
    MildaMaränger skrev 2008-06-03 11:05:06 följande:
    en cam! snällt av dig!
     Vilken britax stol har du?
    Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13